در این گزارش کارنامه کاری پرستو صالحی مرور و سپس به حواشی مهاجرتش به خارج از کشور پرداخته شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پرستو صالحی، بازیگر میانسال تلویزیون است که در دهه ۸۰ و به‌واسطه بازی در یکی، دو سریال شناخته شد. او در روز‌های اخیر از کشور مهاجرت کرد. جریان پرسرعت جامعه، ضعف‌های فردی، فضای فرهنگ و هنر یا هرچیز دیگری. ممکن است اگر فردی در جوانی به‌واسطه بازی در یکی، دو سریال مشهور شود و در ادامه نتواند مسیرش را به‌خوبی مدیریت کند، به‌سرعت به بی‌راهه کشیده شود. متاسفانه این اتفاقی است که در سال‌های اخیر برای تعدادی از بازیگران افتاده است.

فرمول ثابت و بازار داغ سوءاستفاده

فرمولی ثابت و مشخص وجود دارد. در یک سریال بازی می‌کنند. کمی شناخته می‌شوند، اما به‌دلیل ضعف کیفی به سرعت از صحنه رقابت بازیگری خارج می‌شوند.

حالا که مزه شهرت را چشیده، اما دیگر پیشنهاد کار جدی ندارند ترجیح می‌دهند شبیه اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی با حاشیه و تبلیغات گذران عمر کنند.

طبیعی است که هرچه پیش‌می‌روند و خود را به‌لحاظ حرفه‌ای و مالی عقب‌تر از رقبا می‌بینند، برای ادامه حیات مالی و بصری، از خطوط عرفی رد می‌شوند. این مسیر ممکن است تا جایی ادامه یابد که به یک عملیات انتحاری برای فرد تبدیل شود.

البته در این میان و به‌واسطه فعالیت جریان‌های ضدایرانی و شبکه‌های فارسی‌زبان، بازار برای این افراد فراهم است. یعنی کافی است که مدتی را در اینستاگرام ناله کنند و از ممنوع‌الکاری بگویند و سپس در یک عملیات خروج از کشور (!) به ترکیه یا امارات بروند و از آنجا با منوتو یا ایران اینترنشنال سعودی مصاحبه کنند.

بعد هرچقدر به حاکمیت و جامعه ایرانی بیشتر حمله کنند سروصدای بیشتری می‌کنند. در سال‌های اخیر این اتفاق برای چند نفری رخ داده و جدید نیست؛ البته این موضوع بیشتر در رابطه با بازیگران درجه دو و سه  رخ می‌دهد و در بین اقشار دیگر کمتر است.

کدام کارنامه؟

البته در این گزارش قصد بی‌احترامی به فعالیت خانم صالحی وجود ندارد، اما بد نیست که کمی کارنامه کاری او را مرور و سپس به حواشی مهاجرتش به خارج از کشور بپردازیم. پرستو صالحی در بیش از ۲۰ فیلم و سریال حضور داشته است.

مشهورترین فیلمش نقش کوتاهی در «اعتراض» است که بیش از ۱۲ سال از آن گذشته است.

آخرین سریال‌اش «شهر من شیراز» برای ۶ سال پیش است که احتمالا آدم‌های زیادی هم آن را به یاد نیاورند. با مروری ساده می‌توان فهمید که متاسفانه پرستو صالحی سال‌هاست که یا پیشنهاد کاری نداشته یا اگر داشته در آثار بسیار معمولی بوده که مخاطبی نداشته است.

اما همانطور که گفتیم انگار صالحی در این بازار کساد ترجیح داده با سروصدا در فضای مجازی یا اشکال دیگر رسانه‌ای، کمی خودش را تقویت کند. بزرگ‌ترین اقدام او و شاید یکی از عجیب‌ترین تصمیمات احسان علیخانی در «ماه عسل» حضور او در این برنامه بود.

در یکی از برنامه‌های فصل آخر «ماه عسل» پرستو صالحی در این برنامه به‌عنوان مهمان حاضر شد تا قصه زندگی‌اش را بگوید. او ناهنجاری‌های زندگی خانوادگی و مشکلاتی را بیان کرد و حسابی مقابل دوربین آنتن زنده سیما اشک ریخت.

آنقدر اشک ریخت که توانست در فضای مجازی مورد بحث قرار بگیرد.

او سال پیش در صفحه شخصی‌اش نوشت به‌دلیل برخی اقدامات اجتماعی و نظرات ممنوع‌الکار و ممنوع‌الخروج شده است. صحت این ادعا پای خود او، اما اگر غیر از این هم بود، پیشنهادی برای فعالیت صالحی در آثار حرفه‌ای بود؟ یا این موضوع صرفا بهانه‌ای برای استفاده شخصی بود؟ خدا می‌داند!

سلام خارج!

اما در روز‌های اخیر خبر مهاجرت خانم صالحی منتشر شد.

ویدیویی از او بیرون آمد که دوباره اشک می‌ریخت و توضیحاتی دراین‌باره داد. با چند دیدگاه می‌توان مساله پرستو صالحی را بررسی کرد. دیدگاه اول اعتماد به ادعا‌های او و دلسوزی برای این بازیگر است. البته که حتی اگر حرف‌هایش تمام واقعیت نباشد باز هم خروج یک هم‌وطن از سرزمین مادری اتفاقی ناراحت‌کننده است.

اما دیدگاه بعدی، نگاه به مساله از تمام زوایا و بررسی موارد ماقبل صالحی است. پرستو صالحی اولین نفر نبوده و آخرین مورد هم نخواهد بود. سرنوشت دیگران را مرور کنید. صالحی، زکریا و دیگرانی از این دست تقریبا فرمولی ثابت را در پیش گرفته‌اند؛ البته که نباید با آن‌ها برخورد سلبی کرد، چون تنها موجب دیده شدن بیشترشان می‌شود و هدف آن‌ها هم همین است.

البته به نظر می‌رسد برخلاف سحر زکریا، پرستو صالحی کمی تأمل بیشتری در رفتارش داشت و ممکن بود با کمک بزرگ‌ترها، مساله‌اش به یک گره کور تبدیل نشود که نتیجه‌اش مهاجرت شود. شاید هنوز هم دیر نشده باشد. لازم است صالحی با این نوع نگاه در ادامه راه هوشیار باشد تا به دام کاسبان رسانه‌ای خارج‌نشین نیفتد. کسی چه می‌داند. شاید شرایط طوری پیش رفت که باز هم او بتواند به کشورش بازگردد و بدون حاشیه فعالیت کند.

پرستو صالحی اولین نفر نبوده و آخرین مورد هم نخواهد بود. سرنوشت چکامه چمن‌ماه، ریحانه پارسا و... را مرور کنید.

منبع: صبح نو

انتهای پیام/

برچسب ها: پرستو صالحی ، مهاجرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۵ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
به نظرم مقاله بی نقصی هستش ، احتمال زیاد بازیچه جریان رسانه ای غربی هم میشه ، داره میشه یه عادت لوس از یه سری جماعت بدون مهارت که برای گذران زندگی جز نالیدن هنری برای ارائه ندارند در صورتی که این داستان پیش اومد لطفا ب پروموتش نکنید این کلکا دیگه گندش دراومده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
همش تواین فکر بودم اینی که اسمش پرستو صالحیه کیه که تو شبکه ها نوشتن از ایران رفته پیش خودم گفتم شاید پرفسور فیزیک اتمیه یا تو رییس دولتهای قبلی کاره ای بوده یا شاید وزیر میخواسته بشه وموفی نشده ووووهای زیادی فکرم رو مشغول کرد بعد که فهمیدم تو دوسریال سالهای دور با غفوریان تو تلویزیون همبازی بوده یکه خوردم وبه حال اینهایی که وقت خودرا تلف به رفتن این بشر میکنند چقدر تائسف خوردم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۴۹ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
تو هم رفتی برو ب درک خداحافظ دگه تو ایران کسی نبینمت/با یک خدا حافظی شادمون کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
ماهم اگرپول وویزا داشتیم می رفتیم
Iran (Islamic Republic of)
Zahra
۱۲:۲۹ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
بازیگرها شورش در اوردن مردم اینقدر بدبختی دارن که مهاجرت شما براشون مهم نیست دوست داری بمون نداری پولش داری برووالا بقیه بی پول هستن پول داشتن اینجا نمیموندن میرفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
کمی باید عادل بود هرچند نان خوردن بر هر سفره ای، صلوات بر صاحب سفره واجب است، ولی خوب اخلاق رسانه داشتن بد نیست حتی اگر کم باشد
Iran (Islamic Republic of)
غنجعلی
۱۱:۱۰ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
خدا کنه چند وقت دیگه بی حجاب لخت عریان تو شبکهای ضد انقلاب ضاهر نشه اگر چنین کرد بدانید که عقده دیگری داشت خدایا کمکش کن تا ابروی هموطنانش را حفظ کند با درایت عقلش نه با هوای نفسش با رفتن نوشاد ... نه دل ننگین نه دل شاد
Iran (Islamic Republic of)
majid
۱۰:۳۴ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
خوشبحالش که رفت کاش ما هم می‌تونستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
رفته در زمان پیری گوراشو گم کرده
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۲۷ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
چین قبل دهه(۱۳۷۰ شمسی)چین فقیرو گرسنه وارباب ورعیتی وپرفسادوفلاکت بود. ||| اماچین دهه(۱۳۸۰و۱۳۹۰)وحالا چین پیشرفته ونوساز وپرنعمت ورفاه و آبادانی وپاکی وعدالت وشادی و اقبال خوش ملتش است.|||♧♧به لطف خدا،این تحول اساسی سعادت برای کشورماهم ازهمین اول۱۴۰۰ با(مجلس ودولت وبقیه ارکان مسئولیتی)نیک ولایق درحال رقم خوردن است.|||☆خداباصابران است وصبح روشن میرسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
صبح ها همیشه روشن است برای اونایی که خدمت به کشور میکنن تا پیشرفت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
داداش چین همین الانشم مردمش بد بختن مثل چی ازشون کار می کشن تا یکی دو وعده غذا بدن بهشون الکی یکسری حرفارو نزنین بهونه ندین دست بعضی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
پرستو صالحی لیاقت ایران رو نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
قبلنا میگفتن .آخرش همه از ایران میرن و فقط ما میمونیم و تتلو.حتی اونم رفت.وقتی ۷ میلیون ایرانی که ۱۰۰ درصدشون نخبه علمی.فکری ورزشی استعداد همت و مالی هستن و از کشور فرار میکنن مطمئن باشید یجای کار میلنگه.نه اونا خائن هستن نه ما وطن پرست.الان ۸۳ میلیون نفر در کشور هستیم اگر شرایط مهاجرت و فرار داشته باشیم چند درصد میمونن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مرادپور
۰۸:۰۱ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
سلام
نه ان 7 میلیون همه نخبه هستند نه 83 میلیون میل به رفتن و تن به ذلت دادن دارند شما قیاس به نفس میفرمایید کاکو.
Germany
مهلا
۲۲:۰۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
والله من نمیدونم کشوری مث ایران ک اصا نمیشه توش ی روز روز خوش دید هرروز زندگی توش سخت ترمیشه واقعا خوش بحال هرکی ک شرابط داره وومیتونه بره خوشبحال صالحی ک میتونس و رفت خکشبحال همه اونایی ک رفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
چرا برخی ها از درد هم وطن خوشحال می شوند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
بذار بره بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
وای چرا یچیز اینقد گندش میکنید رفت که رفت جهنم گربه ماهم ازکوچمون رفت بشینیم ماتم بگیریم
Canada
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
اینور اب هم ممکنه برای مدتی ازش
استفاده تبلیغاتی بر علیه وطن کنند و
بعد واسه همیشه کنارش میگذارند
درست مثل کار جاسوسان
وقتی دیگه به درد نخورند .خودشان لوش میدهند
امیدورام عاقل باشد و در این بازی کثیف سیاسی نیفتدد
Iran (Islamic Republic of)
ایزدی
۱۹:۳۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
خانم صالحی یک بار این رفتار را با پدر خود داشته اند حالا نوبت وطن است.ذات پلید پلید می ماند و پلیدی می کند تغییر پذیر هم نیست
Iran (Islamic Republic of)
دل شکسته
۱۹:۳۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
دمت گرم رفتی نان پدر و شیرمادر حلالت.
انشالله موفق موفق موفق باشی
Iran (Islamic Republic of)
شبنم
۱۹:۲۳ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
برو دیگه زودتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
دقیقا مثل ریحانه پارسا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
واقعا متاسفم..کسی هستی ک چشمات رو رو واقعیت بستی و قضاوت کردی..اگر ما مخاطب هستیم میشناسیم ک محیط اطرافمون چه ادمهایی هستند..کسانی ک دلسوز هستند و صرفا بخاطر دفاع کردن و بیان بی مسئولیتی ها ساکت ننشستند محکوم شدند به اینکه ممنوع الکار بشوند.هیچ جای رسمی راهشون ندهند..اگر امثال شما بودند ک بااونها سر یک سفرنشسته بودین و فعالیت عادی انجام میدادین و هیچ فقیری و مظلومی نمیدیدین..چون منفعت شما درگرو ندیدن بود..ولی امثال این اشخاص هستند ک رو عقاید انسانی واقعی می ایستند. اون دنیا جوابگوی حرفات خواهی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
مسلما بزرگترین ترس هر سلبریتی اینه که یه روز دیگه،سلبریتی نباشه .حتی این نکته رو شخصی مثل مهران غفوریان هم یه بار گفت که خیلی وقتا از اینکه دیگه معروف و محبوب نباشه میترسیده. پس مشکل کوچیکی نیست و قابل درکه.بعضی از بازیگرای ما سالهاست که بیکارن و خونه نشین و کار دیگه ای هم بلد نیستن.مشکل فیلم و سریال سازی ما اینه که نمیتونیم از فیلمامون پول دربیاریم و جوری فیلم بسازیم که بتونیم به کشورهای دیگه بفروشیم.یه سفره کوچیک پهن کردیم و کلی نونخور هم براش درست کردیم و طوری شده که به خیلیا سر این سفره چیزی نمیرسه و ناراحت میشن.منظور از سهم خواهی فقط پول و دستمزد نیست.خود کار کردن و فعال بودن هم اهمیت زیادی داره.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۵۰ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
بله.هرکی بمونه وکیل شما..مال باشه فریب خورده نیست و به با راهه کشیده میشه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۷:۳۶ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
سلام بعضی آدمها فکر می کنند با رفتن از وطن خودشان همه کارها درست می شود بلکه کارها بدتر هم می شود
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۱۶:۳۷ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
سلام. وای وای وای، من تازه متوجه شدم ایشون از مملکت رفتن. بد بخت شدیم رفت. برکت رفت، گره گشای تمام مشکلات رفت، به نظرم هر روز از این به بعد، بیشتر از آمار کروما، خود کشی دسته جمعی و خانوادگی داشته باشیم. اصلا خود کشی هم نکنیم، از گرسنگی، سیل و زلزله خواهیم مرد. کم اتفاقی نیست، خانم صالحی ملکت رو ترک کردن. چکار کنیم با خیل جمعیت که در اثر رفتن ایشون، بیماری های صعب العلاج می گیرن؟ جنگل ها که خشک می شن، رودخونه ها میشن باتلاق، کل کشور آتیش می گیره. راستی چرا ما هنوز زنده ایم؟ به محض خروج ایشون با اون سابقه راست گویی و درایت و صداقت و دست گیری و هنر والا، قاعدتا الان باید بجز خانم بهاره رهنما و سحر قریشی و کتایون ریاحی و الهام حمیدی و لیندا کیانی، باید همه مرده باشیم. شاید هم مردیم، خبر نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
بنی آدم ، بنب آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند چو عضوی بدر آورد روزگار دگر عضو ها شوند لاشه خوار حالا از نوع داخلی یا خارجی چه فرقی می کند ؟ این وضع عالمان و هنر مندان گریه دارد نه خنده و تمسخر ، وا اسفا که آ؛ینده من و شما چگونه خواهد بود ؟ مسلمان چرا گوشت برادر مرده خود را می خورید ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۶ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
آن چیز که برای خود نمیپسندی برای دیگران هم نپسند؛شایدم یه روز نوزت تو شد و یکی دقیقا همین حرفارو پشت سر تو زد؛زمین گرده...
Iran (Islamic Republic of)
F.A
۱۵:۵۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
تو این شرایط فقط باید رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
به فدای سر کچلم که از ایران رفته،کی یاد میگیریم توی امور بقیه فضولی نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
یک مغز نیمه تعطیل
۱۵:۴۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
برنامه ماه عسلش را با جسارت تموم اومد و هزاران حرف شنید من همون موقع حس و حالش را از اومدن به ماه عسل ، کاملا درک کردم دری که باید باز میشد و نشد آدمی که دیگه از هیچ دری تو نمیاد و رفته و آخرین دیدارها مدتهاست شده .
هر چند بود بهتر بود و این رفتن رو چندین ماه فکر و درد کشیدن بوده
به امید خدا این در تازه برای پرستو صالحی خوب باشه و یک دروازه ای جهت آرامشش باشه . خدا نگهدارت دختر استقلالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
خدا نگهدار هنر مند ایرانی و خدا نگهدار هنر ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
جالبه هر که تو ایران ثروتمند میشه یا خیلی بهش احترام می‌گذارند سریع پناهنده میشه خوش به حال خودم که هیچی ازاین دنیا ندارم جز جون که اونم برا وطن میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
این یکی از زور بی کاری و نداری رفت
Lithuania
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
یه عده فکر می کنن خوبه که افراد ناراضی از ایران برن و افراد راضی با این شرایط بمونن.
زهی خیال باطل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
این جماعت مفت خور چرا باید ناراضی باشن ؟!!
Lithuania
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
خوبه خودتون می دونید که اولین نفر نبوده و آخرین نفر نخواهد بود.
البته مشخصه که برخی افراد در ایران از مهاجرت خیلی ها خوشحال میشن.
Lithuania
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
پیام منو منتشر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
ما کلا عادت داریم انتقاد کنیم . ولی راه و چاه اصلی را نادیده میگیریم به حرف خانم صالحی اهمیت بدهید ... تقریبا اشاره کرده چه بر سلبریتی ها میگذرد ... قضاوت بیهوده نکنید . بقیه هم گفتند باید فکر کرد چرا این همه جوانان ما از مملکت می رن. مگر قبلا کسی به ترکیه اهمیت میداد حالا شده معبود سلبریتی ها راهی برای رفع مشگل پیدا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
دوستان قضاوت کار انسان نیست
بعضی کاری میکنند که که باعث قضاوت بشه
استوری گذاشت مسائل شخصی یعنی بیای تو کار من دخالت کنی
وقتی ی بازیگر از ایران میره
یا دارند بازیگر رو اذیت میکنند که بره از ایران
یا پول زیاد داره دوست داره بر جای دیگه ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
یکجور گریه کرده انگار بهش گفتن اگه نمونی تو خارج گلویت رو پاره میکنیم اجبارت نکردن من ادم موندن نبودم خوب نمون برگرد
خارج رفتن حالا مثلا خیلی ناراحت کننده است برو عمو رفتی بگی هم من با ایرانم هم یک گرایی به خارجیها بدی بیاید من رو بازپرس ایران بهم اخم کرد در رفتم دیگه امثال شما تابلو شدن واس ملت کدومتون فرهنگ گذاشتید فرهنگ بی معرفتی بابا فرانسه به جلیقه زردها حمله کرد چشم و چال مردمش رو دراورد بازم هنرمندانش اینقدر جو گیر نشدن
معلمه دردتون پوله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
ایشون بارها اعلام میکرد مشکل اقتصادی داره یکبارهم اعلام کرد داشته ازدواج میکرده که نشده.که اگه ازدواج میکرد به احتمال زیاد الان این مشکل رو نداشت.هم صنفای این خانم که پولای میلیاردی میگیرن کجایند .بجای سفرهای خارجی یا گرفتن پاسپورت خارجی برای بچه هاشون به اینا و خیلی پیشکسوتهای مهمتر از اینا برسند.از ماست که برماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
اي كاش بجاي اين همه تحليل در مورد رفتن خانم صالحي ، كمي وقت مي‌گذاشتيد در مورد اينكه چرا اكثر جوان‌هاي ما دنبال راهي براي فرار از كشور هستن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
کاربر ۱۲/۰۴ عالی بود ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
واقعاً برای ما بود و نبود امثال پرستو صالحی هیچ اهمیتی ندارد چه بسا نبودشان و رفتنش از از ایران عزیز مفید تر باشد .
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۲۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
بس کنید این بازی کثیف رو!

هرکسی مهاجرت میکنه یا یک نظر خلاف افکار شما میده باید تجزیه تحلیل وارونه کنید مثلا خیلی حالیتونه؟

همتون متوهم توطئه هستید

لحن صحبتو داشته باشید... کدام کارنامه!؟
بترسید از روزی که شما روهم قضاوت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
احسنت بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
باور کن اگه شما مطرحش نکنید هیچ کس نمیشناسش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
ممنون از ادمین ، به درستی تجزیه و تحلیل کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
رفتی بهتر یه نونخور کمتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
اگه شوور میکرد نمیرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
باریکلا.
خیلی عالی توضیح دادین.
واقعا مشت محکمی بود به دهان کاسبان رسانه ای.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
مگه سحر زکریا هم مهاجرت کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۰ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
اون مشکل داره قبول ولی یکمم از رفتار های اشتباه خودمون بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
شاید بخشهایی از خبرتون صحیح باشه،اما سالها ست که شاهد این هستم که بازیگرانی که تفاوت زیادی در بازیگریشون با خانم صالحی و امثال ایشون ندارن مدام ازشون سریال پخش میشه.
تعداد بسیاری از بازیگران سالهاست نقشی رو تو سریالها ایفا نکردند
واینکه میگن تو سینما و تلویزیون مافیا هست دروغ نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
رفت که استانبول بعد از میلادحاتمی بدون صاحب نمونه خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
مشت نمونه خروار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
خداروشکر ترکیه با اغوش باز ازشون استقبال میکنه ...دیوانه کمتر زندگی بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
اینا خیلی وقته که کارشون تموم شده منتها به لطف اینستاگرام زور میزدن که فراموش نشن و بالاخره اسمی ازشون برده بشه آخرشم سر از ترکیه درمیارن این روزا ترکیه شده تنها پناهگاه به ته خط رسیده ها
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۱:۴۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
رفت که رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
منم پول داشتم میرفتم
Iran (Islamic Republic of)
Ahmad
۱۱:۴۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
یه ما خوبیم کم داشت ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
این خانم به کنار .خداوکیلی شما اگه امکانش رو داشتید نمیرفتید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
من سفر میرفتم خارج از کشور ک چیز مفید یاد بگیرم،ولی هیچ جا وطن آدم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
نه هرگز من امکانش را هم دارم اما ایران را با هیچ جای دنیا عوض نمیکنم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
برای سیاحت و تجارت شاید ، برای ماندن هرگز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
م اینجا ریشه در خاکم ، من اینجا عاشق این خاک اگر آلوده یا پاکم ، من اینجا تا نفس باقیست می مانم ، من از اینجا چه میخوام ؛ نمیدانم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
اعتراض 22 سال پيش ساخته شده
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۳۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
واقعا این جماعت چرا فکر میکنند مهاجرتشون به خارج برا مردم اهمیت داره؟ اگه خارج راحت تر زندگی می‌کنند خوب چرا ناله و زاری می‌کنند؟ اگه ترک وطن براشون سخته خوب بمونند و مثل اکثریت با سختی‌هایش بسازند. به قول اون جمله معروف:
وطن هتل نیست که تا خدماتش کم شد فوری ترکش کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
ما که زورمون نمی‌رسه بریم ولی اگه خارج بد بود مسئولان بچه هاشون رو نمیفرستادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
این آدم مگه کی هست که اینقدر بزرگش کردین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
امیرخان
۱۱:۱۷ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
لطفا به مسائل مهم بپردازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
همون خوب که رفتن به درک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
سالها منتظر قهرمانی استقلال بود ولی به آرزوش نرسید و از ایران رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
بعد از اون دربی که چهارتا خوردن اینجوری شد بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
دقیقا مثل اون هنرمندی که بخاطر قهرمان نشدن و حسرت چندین ساله پرسپولیس در آسیا، مهاجرت کرد رفت خارج...
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
جواب تو امثالدتورو جناب مرنضی خان فنونی زاده اسطوره پرسپلیستون خوب داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
پاسخ گوی 22: 13 گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
پرویز
۱۱:۰۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
سلام
متاسفم از صدا و سیما
که دیشب برنامه پخش کرد فکر کنم ایران کالا بود که صالحی توش باری کرده بود
از شما هم تعجب میکنم که یک صفحه تخصیص میدید به ایشون
مگر چه تخصصی دارد؟
رقمی نیست که بهش بها بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
همین نگاه امثال شما ایشان را وادار به جلای وطن کرد او از سر درد رفت نه از سر خوشی و یا مال بسیار
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۱:۰۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
رفت زرشک به درک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
فضا برات باز شد ؟ خیلی جات تنگ بود ؟ او که هنرپیشه بود شما چه گلی به سر ملت زدیه اید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
اینا برای دیده شدن دست به هر کاری میزنن بهتر به روانشناس و روانپزشک مراجعه کنن تا اختلالات روحیشونو درمان کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
اختلالات مال را چه کسی دوا می کند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
شما نمی خواهی دیده بشی ؟ من روانپزشک هستم .
Iran (Islamic Republic of)
فاضل
۱۱:۰۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
به…ما…چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
چرا باید حرف شما رو باور کنیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
اسلحه گذاشتن رو پیشونیت که یالا باور کن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
باور نکن چشم که داری میتونی ببینی
Iran (Islamic Republic of)
جو
۱۳:۳۶ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
مختاری وآزاد
آخرین اخبار