تنیسور تیم ملی کشورمان در خصوص خط خوردنش از اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه توضیحاتی را بیان کرد.

حسام یزدی، عضو تیم ملی تنیس کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص خط خوردنش از اردوی تیم ملی اظهار کرد: در تاریخ ۲۱ سپتامبر (شهریور ماه) فدراسیون تنیس  ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه را اعلام کردند که من نیز جزء ۴  نفر اصلی این لیست بودم. اکبر طاهری، سرمربی تیم ملی اعلام کرده بود که فقط من حمید رضا نداف که در مسابقات خارجی شرکت می‌کند را در لیست نهایی قرار می‌دهم و مابقی تنیسور‌ها باید در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند.

او ادامه داد: من در اردوی تیم ملی از آمادگی خوبی برخوردار بودم و در چند ماه اخیر نیز در مسابقاتم  موفق بوده ام و نفر دوم رنکینگ تنیس ایران نیز هستم و دلیل خط خوردنم فقط یک خصومت شخصی است چرا که من مسئله انضباطی نداشته ام و طاهری پس از اعلام تنیسور‌های اعزامی به بحرین به من گفت که ناراحت نباش و از تو در مسابقات دیویس کاپ استفاده خواهم کرد و حال خوبی نداشتم و نتوانستم از او دلیل خط خوردنم را بپرسم، اما دیشب به عزیزی رئیس فدراسیون تنیس، ضیا آذری دبیر فدراسیون و طاهری سرمربی تیم ملی تماس گرفتم تا آن‌ها دلیل قانع کننده‌ای برای خط خوردنم از تیم ملی را به من اعلام کنند، اما هیچ کدام از آن‌ها جواب تماس من را ندادند.

او بیان کرد: لیست تیم ملی از پیش اعلام شده بود و نفرات دیگر به نوعی حریف تمرینی ما محسوب می‌شدند تا تنیسور‌های اصلی از بازی با یکدیگر خسته نشوند. این نوع خط خوردن از تیم ملی وجهه من را خراب کرد چرا که برخی در حال حاضر فکر می‌کنند که من شاید در اردوی مشکل انضباطی داشته ام و از تیم ملی خط خورده ام و من نمی‌توانم در این خصوص به همه توضیح بدهم. این موضوع حتی می تواند در آینده من نیز تاثیر گذار باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار