خاکسار قهرودی گفت: تحقق و اجرای برنامه‌های کمک‌رسانی کمیته امداد به محرومان و مددجویان تبلور ارزش‌های اسلامی و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مصطفی خاکسار قهرودی ،قائم مقام رییس کمیته امداد امام خمینی روز چهارشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد ایلام اظهار داشت: نهاد کمیته امداد جزو نخستین نهاد‌هایی بود که بلافاصله پس از انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) با هدف حمایت از محروم و مستضعفان تشکیل شد که اکنون پس از گذشت ۴۳ از انقلاب این نهاد با کمک خیرین و همه دستگاه‌ها منشاء خدمات فراوانی به قشر محروم جامعه بوده است.

او افزود: اساس نظام اسلامی خدمت به محرومان و نیازمندان و حمایت از قشر ضعیف جامعه است که مقام معظم رهبری همواره در سخنرانی‌های خود بر این مهم تاکید دارند.

خاکسار قهرودی تاکید کرد: همچنین براساس تاکیدات و فرمایشات معظم له یکی از برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت دستگاه‌های اجرایی باید خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان جامعه باشد.

قائم مقام رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: تمامی موفقیت‌ها و توفیقات نهاد کمیته امداد طی سال‌های اخیر همراهی، وظیفه شناسی و همکاری هم دستگاه‌ها و نهاد‌های تحت سرپرستی مقام معظم رهبری و نمایندگان ایشان در استان‌ها بوده است که شایسته قدردانی است. 

او ادامه داد: کمک‌ها و مساعدت‌های کمیته امداد ایلام با تلاش و همکاری همه دستگاه قابل تقدیر است که این اقدامات جمعی موجب شد این نهاد نیز جزو استان‌های برتر از نظر عملکرد باشد.

قائم مقام رییس کمیته امداد امام خمینی در بخش دیگری از سخنان خود وجود نظام اسلامی را هدیه بزرگ خداوند به ملت ذکر کرد و گفت: همه باید قدردان جانفشانی ایثارگران و شهدا برای حفظ نظام اسلامی باشیم و خدمت به مردم کشور را مایه افتخار و عزت خود بدانیم.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.