سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی با تیم فوتبال الهلال عربستان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره اعزام این تیم به عربستان بیان کرد: با یک تیم خوب بازی داریم، اما در یک رقابت نابرابر هستیم. ما پرسپولیس هستیم و به عشق هوادار و بزرگی تیم خواهیم رفت تا یک بازی خوب را دنبال کنیم.

او افزود: آن‌ها نباید میزبانی را در اختیار می‌گرفتند. ما توانایی گرفتن این میزبانی را نداریم و ما ۲ سال است که میزبانی نداشتیم و در خانه بازی نکردیم و این می‌تواند اثرات منفی داشته باشد، اما باید بهتر از حق فوتبال ما دفاع می‌شد.

پیروانی درباره حضور ۶۰ درصدی هواداران حریف در استادیوم بیان کرد: ان شاالله که صد درصد ورزشگاه پر باشد. ما یک تیم پرهوادار هستیم و بیشترین هوادار را داریم و این موضوع نگران کننده‌ای نیست. بحث من این است که چرا ما نباید میزبانی داشته باشیم و اصلا چرا تیم ملی باید بدون هوادار بازی کند.

پیروانی درباره احتمال حضور هواداران پرسپولیس در جدال با الهلال گفت: فکر کنم به آن‌ها روادید ندهند. کارشکنی‌هایی شده است، اما هواداران ما مطمئن باشند همین که از راه دور برای ما انرژی مثبت بفرستند، مطمئن باشند با تمام وجود و توان حاضر خواهیم شد تا به نتیجه برسند.

سرپرست پرسپولیس درباره کارشکنی‌های حریف گفت: این قدر بازیکن دارند که فرقی نمی‌کند چه کسی باشد و چه کسی نباشد. اما ما بعد از اینکه استقلال تاجیکستان را بردیم این یک ماهه سرمربی آن‌ها هم مصدوم شد و خوب شد. این هیجاناتی بود که درست شد، اما مطمئن باشید آن‌ها با تیم کامل برابر ما حاضر خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
آب یکجا بماند ، به گندآب تبدیل می گردد !!!
آخرین اخبار