‌می‌توانید مهمترین اخبار امروز البرز را در این خبر از نظر بگذرانید و از وقایع آن اطلاع پیدا کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، این بسته خبری به مهمترین اخبار امروز چهارشنبه بیست و یکم مهرماه ۱۴۰۰ پرداخته و کافی است برای اطلاع بیشتر از هرخبر، تیتر آن را لمس کنید.

زیردیپلمی‌ها مشمول استخدام فرزندان ایثارگران می‌شوند؟

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در این باره به خبرنگار گفت: براساس قانون برنامه جامع خدمات رسانی ایثارگران کلیه فرزندان ایثارگری که از سال ۹۴ در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار هستند باید استخدام شوند و مدرک تحصیلی آنان هیچ تاثیری در این روند ندارد.

موفقیت هنرمند البرزی در جشنواره فیلم دانشجویی نیویورک

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: در مراسم پایانی دهمین دوره از جشنواره «Winter Film Awards» که در تاریخ ۱۰ مهر ۱۴۰۰ در شهر نیویورک برگزار شد، فیلم کوتاه نوازنده به کارگردانی محسن مهری دروی و تهیه کنندگی محمد حسن مرتضوی از هنرمندان شاخص استان البرز، توانست جایزه بهترین فیلم دانشجویی را در این جشنواره، کسب کند.

ممنوعیت ورود گردشگران به طالقان، حقیقت یا شایعه؟

چندی پیش خبر شیوع بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک در طالقان البرز تایید و لاشه تعدادی کل و بز وحشی مبتلا به آن نیز در منطقه شکار ممنوع طالقان دیده شد.

پس از این مسئله خبری در فضای مجازی به نقل از مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز منتشر شد که کاربران را به برداشتی غلط دچار کرد تا جایی که شایعه ممانعت از ورود گردشگران به شهرستان طالقان بالاگرفت...

درآمد چندصد میلیاردی فناوران البرزی/ وقتی دانش مرهم اقتصاد می‌شود

 رئیس پارک علم و فناوری البرز در حاشیه بازدید رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی نیروی انتظامی استان از این پارک با اشاره به توانمندی‌ها و دستاورد‌های پارک علم و فناوری البرز گفت: میزان فروش محصولات این پارک درسال ۱۳۹۹ بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان بوده و همچنین میزان صادرات این شرکت‌ها به هفت میلیون یورو رسیده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.