افتتاح نمایشگاه نقاشی کودک شاد، جهانی شاد در نظرآباد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهرستان نظرآباد گفت: به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک، آثار نقاشی هنرجویان کودک نظرآبادی در نگارخانه فرهنگسرای هنر این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  صفری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد گفت:  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد، به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک، آثار نقاشی هنرجویان کودک ۳ تا ۱۰ سال نظرآبادی در نگارخانه فرهنگسرای هنر با حضور مدرس، والدین، مدعوین و کودکان این شهرستان افتتاح شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد افزود: این نمایشگاه شامل ٣٢ اثر برتر از آثار ٢٢ هنرجوی کودک در رشته نقاشی با موضوع و عنوان کودک شاد، جهانی شاد است که ذیل نظر و آموزش مربیان و اساتید این رشته کشیده شده و تا روز ۲۵ مهر ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ دایر و در معرض دید بازدیدگنندگان خواهد بود.

صفری با اعلام نقش هنر در شکل گیری شخصیت افراد گفت: خاستگاه و جایگاه هنر، در دل انسان است و موجب صیقل روح می‌شود و از آنجا که هنر بر دل و روح انسان تاثیر می گذارد.

بنابراین روح هنرمند، لطیف و طبع آن نیز ظریف می‌گردد و اگر انس با هنر در سنین کودکی و نوجوانی رخ دهد تاثیرات ماندگار و بسزائی در پرورش روح و استعداد‌ها دارد که این تاثیرات موجب تعالی شخصیت  در بزرگسالی و کاهش ابتلا به آسیب‌های اجتماعی می‌گردد .

انتهای پیام/ ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.