رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: ثبت اطلاعات واحد‌های تولیدی و صنفی در سامانه‌های جامع انبار‌ها برای فعالان حوزه تولید و توزیع ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حسین طلوعیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در جلسه توجیهی سامانه‌های جامع تجارت و انبار‌ها گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی دولت به منظور شفاف سازی نظام تولید و توزیع و کنترل قیمت‌ها در کشور، دستورالعمل ضرورت ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبار‌ها از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به سازمان صمت استان ابلاغ شده است.

او ادامه داد: همه واحد‌های اقتصادی عرضه کننده کالا‌های اساسی، سیمان، مقاطع فولادی، مواد پتروشیمی و صنایع پلاستیکی، پودر شوینده، پوشک بچه، لوازم خانگی و روغن موتور ملزم به ثبت اطلاعات مربوط به تولید، نگهداری، توزیع و ... کالا‌ها در سامانه‌های جامع تجارت و جامع انبار‌ها هستند.

طلوعیان گفت: با توجه به اینکه  ثبت نکردن اطلاعات واحد‌های مذکور در سامانه‌های جامع تجارت و جامع انبار‌ها در آینده نه چندان دور برای واحد‌ها مشکلات فراوانی ایجاد خواهد کرد و انتظار می رود  این واحد‌ها هر چه سریعتر با مراجعه به سامانه‌های مورد نظر و ثبت اطلاعات خود "نقش" دریافت کنند.

به گفته طلوعیان، واحد‌ها می‌توانند از طریق گوشی هوشمند خود و یا مراجعه به کافی نت در کوتاه ترین زمان ممکن ضمن ثبت اطلاعات، نقش خود را تعریف کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.