فرمانده سپاه طرقبه و شاندیز گفت: دو هزار و ۵۰۰ بیمار کرونایی نیازمند ویزیت رایگان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سرهنگ پاسدار روح الله پسندیده فرمانده سپاه طرقبه و شاندیز گفت: اقدامات شاخص بسیج جامعه پزشکی  از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در طرح غربالگری و شناسایی بیماران کرونایی برای تعداد ۷۰ هزار نفر از ابتدای کرونا تاکنون انجام شده که در همین راستا  ۲۵۰۰ خانواده نیازمند کرونایی ویزیت رایگان شده اند.

او افزود: بسیج اصناف  از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون حدود ۴۰ هزار پک آبمیوه شامل آب هویج و پرتقال تهیه و به همراه ۴۰۰۰ شل آب معدنی به بیمارستانها، به ویژه بیمارستان شریعتی طرقبه برای  استفاده بیماران کرونایی و کادر درمان اهدا کردند.

فرمانده سپاه طرقبه و شاندیز ادامه داد: سایر فعالیت‌های بسیج اصناف شهرستان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون حدود ۱۵ میلیارد ریال در زمینه‌های مختلف مقابله با بیماری کرونا  از سوی بسیج اصناف طرقبه شاندیز کمک و خدمات رسانی شده است.

سرهنگ پسندیده بیان کرد:خرید تجهیزات پزشکی و کمک پزشکی برای پایگاه‌ها و مراکز واکسیناسیون در سطح شهرستان به همت بسیج اصناف شهرستان انجام شده است، اتحادیه صنف آبمیوه و بستنی نیز در تهیه آبمیوه برای بیماران کرونایی طی چندین مرحله از ابتدای کرونا فعال بوده اند و آبمیوه بهداشتی برای بیماران کرونایی و کادر درمان تهیه و به بیمارستان‌ها ارسال کردند.

او تصریح کرد: حدود ۵۰ درصد از پزشکان شهرستان در بسیج جامعه پزشکی مشغول خدمت و کار جهادی هستند و از ابتدای طرح واکسیناسیون علیه بیماری کرونا تاکنون حدود ۷۵ هزار دز واکسن از سوی بسیج جامعه پزشکی شهرستان پیگیری و در پایگاه‌های مختلف واکسیناسیون کرونا در سطح شهرستان تزریق شده است.

انتهای پیام/م. ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.