سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان در خصوص شرایط این تیم برای حضور در گروه چهارم مسابقات تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه توضیحاتی را بیان کرد.

اکبر طاهری، سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص لیست نهایی تنیسور‌های اعزامی به مسابقات تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه اظهار کرد: یک ماه پیش لیست نهایی تنیسور‌ها را اعلام کردیم و حمیدرضا نداف  نیز به دلیل کیفیت فنی‌اش در لیست نهایی قرار گرفت. انوشا شاهقلی، حسام یزدی، علی یزدانی، سامیار الیاسی، سینا مقیمی، امیر حسین بادی و مهرشاد قفقازی تنیسور‌های حاضر در اردوی کیش و تهران بودند. به تنیسور‌ها هم اعلام کرده بودیم که پس از حضور در اردو‌ها از لحاظ فنی ارزیابی می‌شوند و نفرات اصلی به مسابقات دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه اعزام خواهند شد.

او در خصوص اعتراض حسام یزدی، تنیسور کشورمان به خط خوردنش از تیم ملی گفت: به یزدی حق می‌دهم که در خصوص خط خوردنش از تیم ملی ناراحت باشد، اما من و اعضای کادرفنی تیم ملی با توجه به ارزیابی هایشان از تنیسور‌ها این نفرات را برای حضور در مسابقات انتخاب کردیم.

او ادامه داد: ما از هفت ماه پیش اردو‌هایی را برگزار کرده بودیم و در اردوی اول ۷۳ تنیسور را دعوت کردیم؛ از این تعداد ۲۳ نفر و در نهایت ۸ نفر در اردو‌های تیم ملی حضور داشتند و ۲ عضور را از این جمع خط زدیم. ما به جوانانی مثل علی یزدانی و سامیار الیاسی بها دادیم و آن‌ها نیز در مسابقات چند ماه اخیر نتایج خوبی کسب کرده اند.

او درباره حریفان اصلی کشورمان در مسابقات دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه بیان کرد: سنگاپور یکی از تیم‌های قدرتمند حاضر در این مسابقات است. آن‌ها ۲ سال پیش نیز موفق شده بودند ما را شکست دهند. عربستان نیز یک تنیسور خارجی خوب در تیمش دارد و ترکمنستان هم می‌تواند یکی از رقیبان ما در این مسابقات باشد. مسابقات دیویس کاپ ۲ سال است که برگزار نشده اند و باید در رقابت‌ها تماشا کنیم که کدام تیم‌ها رقیبان اصلی ما در این مسابقات هستند.

طاهری خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم جزء سه تیم برتر این مسابقات باشیم و به گروه سوم مسابقات دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه صعود کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار