کتابخوان ها بشتابند/ ثبت نام جشنواره کتابخوانی رضوی نفس های آخر را می کشد

یازدهمین جشنواره کتابخانه رضوی همزمان با کشور در خراسان جنوبی نیز برگزار و اول آبان ماه آخرین مهلت شرکت در این جشنواره است.

حاجی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت:  یازدهمین جشنواره کتابخانه رضوی در دو بخش فردی و خانوادگی در بستر الکترونیک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه  جشنواره  کتابخوانی رضوی  در سه بخش کودک نوجوان و بزرگسال برگزار می شود افزود:کودکان در سنین ۳ تا ۱۲ سال، نوجوانان در سنین ۱۳ تا ۱۷ سال و بزرگسالان از ۱۸ سال به بالا می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

حاجی ادامه داد: ترسیم نقاشی و پویش کتابخوان در قالب ارسال کلیپ مربوط به بخش کودکان است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی تصریح کرد: نوجوانان در بخش‌های ترسیم نقاشی پویش کتابخوان، شعر سرایی، قصه گویی و پویش برای امام زمانم و سوالات چهار گزینه‌ای از دو کتاب ذکر شده در سایت نیز در  جشنواره به رقابت با یک دیگر می‌پردازند.

او بیان کرد: پویش کتابخوان شعرسرایی، داستان کوتاه، تولید آثار هنری، قصه‌گویی و سوالات چهارگزینه‌ای مربوط به بخش بزرگسالان جشنواره است.

حاجی عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط که در سایت به آن‌ها اشاره شده است از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir در جشنواره شرکت کنند و از ریز جزئیات شرکت در جشنواره مطلع شوند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.