فرمانده انتظامی شهرستان هامون به همراه اعضای شورای اداری شهرستان به مناسبت هفته ناجا در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا با خانواده شهید "ابراهیم هراتی میرزایی" دیدار کردند.

سرهنگ غلامرضا شهرکی فرمانده انتظامی شهرستان هامون در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با اشاره به اینکه شهدا با ایثار هستی خود درخت تنومند اسلام را آبیاری و انقلاب اسلامی را بیمه کردند، گفت: شهید کسی است که وقتی نیاز حضور خود را در عرصه جنگ احساس نمود با در دست گرفتن جان خود به دفاع از انقلاب و میهن و مهمتر از ان دفاع از اسلام شتافت.

این مقام انتظامی در این دیدار با بیان اینکه صبر و بردباری خانواده شهدا از آن‌ها اسوه و الگو می‌سازد، اظهار داشت: اهمیت خانواده شهدا در نظام إسلامی هرگز نادیده گرفته نمی‌شود

وی خاطر نشان کرد:این انقلاب با خون هزاران شهید ریشه زده و دشمنان و استکبار جهانی نمی‌توانند در حرکت رو به رشد آن و خلق حماسه سیاسی و اقتصادی خللی ایجاد کنند.

در خاتمه این دیدار، سرهنگ " شهرکی " ضمن دلجوئی و استماع مشکلات خانواده معظم شهید، با تقدیم هدایایی از خانواده این شهید بزرگوار قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار