جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر حمایت خود از اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین، نبرد اسرای فلسطینی را نبرد تمام ملت فلسطین و تمام آزادگان جهان توصیف کرد.

طارق عزالدین، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری گفت: «۱۵۰ نفر از اسرای جنبش جهاد اسلامی از امروز اعتصاب خود را آغاز کردند.»

طارق عزالدین افزود: «اعتصاب یک اقدام در چارچوب نبرد اسرا علیه اداره زندان‌ها و دستگاه اطلاعات دشمن است. حمایت از اسرا یک وظیفه ملی مقدس است که تمام گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین در آن مشارکت دارند.»

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: «قدرت حمایت‌های مردمی از اسرا به طور تأثیرگذار و گسترده بر کوتاه شدن مدت اعتصاب سهیم خواهد بود.»

وی ادامه داد: «همه راهپیمایی‌ها و هر تأثیرگذاری، هر سخن و هر صدای حامی اسرا، به آن‌ها کمک خواهد کرد. هر حمایت این پیام را برای دشمن دارد که تعرض به اسرا اوضاع را دگرگون و وخیم خواهد کرد.»

طارق عزالدین گفت: «از همه مردم عزیزمان در تمام مناطق فلسطین و خارج از آن می‌خواهیم تا نقش خود را در حمایت از اسرا ایفا کنند.»

زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز در همین راستا گفت: «در کنار اسرا خواهیم بود و حتی اگر برای کمک به آن‌ها نیاز به جنگ باشد این کار را خواهیم کرد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار