۱۸۰ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر دارای رتبه ملی، بین‌المللی، هنرمندان شاخص تئاتر، هنر‌های تجسمی، خوشنویسی، قرآن، موسیقی، عکاسی، فیلم و برگزیدگان در رسانه‌های همدان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ظهر امروز مراسم تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر خبرنگاران استان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاونین این اداره، نماینده مردم نهاوند در مجلس، برگزیدگان جشنواره‌های فرهنگی و هنری در سطوح بین‌المللی، کشوری و استانی در مجموعه سیاحتی سراب فارسبان نهاوند برگزار شد.

احمد رضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این آئین با اشاره به جایگاه اصحاب هنر و رسانه در توسعه کشور گفت: جایگاه هنرمندان و خبرنگاران بسیار والاست، زیرا بخشی عظیمی از توسعه توسط اصحاب فرهنگ و هنر صورت می‌گیرد.

او با اشاره به سیاست‌های جدید وزارت ارشاد در حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر و رفع مشکلات آنان افزود: امیدواریم در زمان بسیار نزدیک با حل مشکلات نشاط و امید در جامعه هنری ما تقویت شود که قطعا اثر آن را در فضای عمومی کشور هم شاهد خواهیم بود.

او با تقدیر از هنرمندان و اصحاب رسانه استان گفت: خوشبختانه اصحاب فرهنگ و هنر استان با ارائه آثار خود در جشنواره‌های مختلف درخشش خوبی داشتند و توانستند در سطح ملی و بین‌الملل فرهنگ و هنر استان را به خوبی معرفی کنند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.