رشیدی گفت: جشنواره نوجوان سالم یکی از مهمترین رویکرد‌های فرهنگی پیشگیری از اعتیاد، آسیب‌های اجتماعی و رفتار‌های پرخطر در مدارس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، به منظور تجلیل از برگزیدگان مرحله‌ی کشوری جشنواره نوجوان سالم، بخش پروژه‌های کوچک، مراسمی در محل سالن کانون حضرت زهرا (س) با حضور حجت رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام، خسرو شیرینی سرپرست اداره امور تربیتی اداره کل، محمدرضا ولدبیگیان معاون پرورشی و تربیت بدنی و همچنین مدیران و مشاوران و دانش آموزان برگزیده برگزار گردید.

حجت رشیدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام، جوانان و نوجوانان را بزرگترین سرمایه هر کشور خواند و اظهار کرد: جشنواره نوجوان سالم یکی از مهمترین رویکرد‌های فرهنگی پیشگیری از اعتیاد، آسیب‌های اجتماعی و رفتار‌های پرخطر در مدارس است.

رشیدی افزود: این جشنواره علاوه بر آگاه سازی عمومی و ارتقای دانش و شناخت افراد در مورد رفتار‌های پرخطر و شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مدارس در زمینه پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، موجب جلب مشارکت دانش آموزان، اولیا و کارکنان برای ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتار‌های پرخطر، سوء مصرف مواد و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

این جشنواره که با هدف ارتقای مهارت‌های زندگی و پیشگیری از رفتار‌های پرخطر طراحی شده است، در سه موضوع شیوه‌های زندگی سالم، پیشگیری از رفتار‌های پر خطر و بهداشت روان برگزار شد.

در پایان مراسم به دانش آموزان برگزیده کشوری و استانی، هدایا و لوح قدردانی اهدا گردید.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.