۲ بازی تدارکاتی آذرباتری با زرسان تبریز لغو شد

سرپرست تیم آذرباتری گفت: به جهت جلوگیری از تشدید مصدومیت بازیکنان در آستانه آغاز لیگ برتر، ۲ بازی دوستانه این تیم برابر زرسان تبریز لغو شد.

سالار پاسبانی سرپرست تیم آذرباتری ارومیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، افزود: براساس برنامه قرار بود امروز، جمعه و یکشنبه آینده ۲ دیدار دوستانه با تیم زرسان تبریز به ترتیب در شهر تبریز و ارومیه برگزار شود که این دو دیدار با هماهنگی‌های انجام شده بین دو تیم لغو شد.

وی گفت: با توجه به مصدومیت چندین بازیکن تیم آذرباتری در بازی‌های اخیر تدارکاتی و به جهت جلوگیری از تشدید مصدومیت‌ها، باشگاه آذرباتری ارومیه با ارسال نامه ای برای باشگاه زرسان تبریز، تقاضای لغو دو بازی را خواستار شد.

سرپرست باشگاه آذرباتری گفت: پیش از این ۳ بازی دوستانه در تورنمنت گرگان، یک بازی با تیم پیکان در تهران و دو دیدار دوستانه با تیم شهرداری ارومیه در ارومیه برگزار کردیم تا با آمادگی کامل و ایجاد هماهنگی بین بازیکنان برای حضور قدرتمند در لیگ برتر آماده شویم.

تیم آذرباتری ارومیه به همراه شهرداری این شهر دو نماینده استان آذربایجان‌غربی در فصل جاری لیگ برتر والیبال است.

فصل جدید لیگ برتر والیبال از روز دوم آبان‌ماه آغاز می‌شود که تیم آذرباتری در نخستین دیدار خود در سیرجان به مصاف فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان فصل گذشته خواهدرفت.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.