فرمانده انتظامی گلبهار گفت: نیروی انتظامی نیرویی برخواسته از دل مردم و از جنس مردم بوده و درخدمت و در کنار مردم خواهدبود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ محسن صبری پور فرمانده انتظامی گلبهار که به مناسبت هفته نیروی انتظامی به اتفاق همکاران خود در نماز جمعه این هفته گلبهار شرکت کرده بود در سخنان پس از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: سعی ما بر این است که مردم و شهروندان گلبهار در کنار احساس امنیت؛ آرامش و امنیت را توأمان باهم درک نمایند.

او افزود: مجموعه نیروی انتظامی به‌عنوان نیرویی برخواسته از دل مردم باخدماتی که ارائه می‌نماید درکنارمردم می‌باشد.

فرمانده انتظامی گلبهار در خصوص خدمات نیروی انتظامی به مردم ادامه داد: نیروی انتظامی و مرکز بهداری این نیرو در کنار مدافعان سلامت گلبهار از چندین روز قبل ازهفته ناجا با استقرار در محل مسجد امام زین العابدین (ع) به خدماتدهی به مردم پرداخته است زیرا سلامت مردم برای همکاران ما در مرکز بهداری ناجا حائز اهمیت می‌باشد.

سرهنگ صبری پور با اشاره به اقدامات امنیتی این نیرو  بیان کرد: در چندین روز گذشته شاهد انهدام و متلاشی کردن باند سارقین مسلح مشهد در گلبهار بودیم که این مهم با همراهی و مشارکت همکاران سپاه ناحیه چناران و گلبهار و دیگر نیرو‌های امنیتی محقق شد.

او تصریح کرد: از دیگر اقدامات نیروی انتظامی گلبهار در حوزه امنیت، شناسایی و دستگیری باند سارقین باغ ویلا‌ها در شهر گلمکان و دستگیری باند سرقت تانکر‌های آب بوده که در همین راستا با شناسایی صاحبان، اموال مسروقه که شامل۱۲۰ عدد تانکر آب و دیگر موارد مسروقه به ان‌ها تحویل داده شده است.

فرمانده انتظامی گلبهار با اشاره به استقلال فرماندهی انتظامی گلبهار تاکید کرد: به زودی و به جهت هر چه بهتر برقرار شدن امنیت و از بین بردن حاشیه امن متخلفان و آرامش مردم شاهد افتتاح  و آغاز به‌کار پلیس اطلاعات، پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مفاسد اجتماعی، پلیس موادمخدر و دیگرمعاونت‌های نیروی انتظامی در شهرستان خواهیم بود.

سرهنگ صبری پور اظهار کرد: با توجه به خطر‌های احتمالی برای مردم و خانواده هاو از آنجایی که بیشتر فعالیت مردم و شهروندان و خانواده‌ها در فضای مجازی بوده راه اندازی پلیس فتا را در فرماندهی انتظامی شهرستان در اولویت و دستور کاری خودمان قرار دادیم که در همین راستا پلیس فتا شهرستان در محل کلانتری۱۳گلبهار استقرار پیدا کرده است.

او افزود: مردم و شهروندان ما بدانند فرزندان آن‌ها در نیروی انتظامی با هرگونه اقداماتی که توسط عده‌ای تبهکار و متخلف، امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازد با قاطعیت برخورد کرده و در این راه کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام//ح. ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.