ماموستا امامی گفت: پیامبر بزرگوار اسلام (ص) برجسته‌ترین نمونه کمال انسانی و شایسته‌ترین الگوی برای سعادت بشریت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام و خاندان نبوت جهالت و گمراهی را در جهان اسلام از بین بردند و الگوی تمام نمای بشریت تا روز قیامت شدند.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) به تمام ماموریت‌های الهی در جهان عمل کرد، افزود: تمام مفسران و دانشمندان دوران مختلف از عظمت و دانایی آن حضرت در تعجب هستند و قوانین ایشان برای تمام جهانیان و در تمام دوران کاربرد عینی دارد.

امام جمعه مهاباد اضافه کرد: سیره نبوی برای همه بشریت الگویی شایسته و نجات‌بخش است که ما وظیفه داریم در سخت‌ترین شرایط با الگو و الهام‌گیری از این برجستگی‌ها زمینه سعادت فردی و اجتماعی را شکل دهیم.

ماموستا امامی با بیان اینکه رحمت و دین پیامبر (ص) به تمام جهانیان رسیده است، تاکید کرد: نمونه‌های رفتاری و اخلاقی پیامبر هم باید برای انسان‌های امروزی درسی باشد تا بتوان در دنیای امروزی نیز به قناعت و بردباری لازم دست پیدا کنیم.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: افتتاح ایستگاه پلیس راه مهاباد و همچنین راه اندازی کمیسیون تخلفات ماده ۵ در این شهرستان اتفاق خوبی بود که با همکاری نیروی انتظامی تحقق یافت.

ماموستا امامی گفت: با تلاش ماموران انتظامی و نظامی امنیت قابل ستایشی در سطح جامعه فراهم شده و امیدوارم این امنیت در همچنان در این سرزمین حاکم باشد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.