دوره ارتقاء مهارت‌های رسانه‌ای نگار، ویژه بانوان جوان سیستان و بلوچستان با حضور مدیران فرهنگی و رسانه‌ای این استان در زاهدان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت‌الاسلام و المسلمین خراسانی‌نژاد دبیر قرارگاه فرهنگی و محمود کردستانی مدیر کل صدا و سیمای استان با تاکید بر اهمیت فعالیت موثر بانوان در فضای رسانه، به واکاوی ابعاد این حضور پرداختند.

حسنعلی نوری دبیر جبهه‌ی مردمی انقلاب استان گفت: روایت‌گری صحیح، ماموریت و رسالت ما در جهاد تبیین است که بدون مطالعه، آموزش و غنای فکری میسر نخواهد بود.

دبیر این دوره از استقبال کم‌نظیر بانوان جوان استان خبر داد و گفت: حدود ۴۰ نفر از متقاضیان بعد از طی مراحل گزینش و مصاحبه، وارد فرایند آموزشی دوره شده‌اند.

الهه اربابی افزود: این دوره، با رویکرد توانمندسازی در زمینه‌ی خبرنگاری، روایت‌نگاری و تحلیل و با هدف تقویت کنش‌گری صحیح مجازی بانوان جوان برگزار می‌شود.

دوره‌ی مهارت‌های رسانه‌ای نگار به همت مرکز بانوان سراج سیستان و بلوچستان و همراهی تعدادی از مجموعه‌های فرهنگی و رسانه‌ای استان برنامه‌ریزی شده و در حال اجرا است.

این دوره، در قالب ۴۰ ساعت آموزشی و کارگاهی، مشتمل بر بیش از ۱۵ سرفصل در حوزه‌های مهارت رسانه‌ای، مبانی و تحلیل و آموزش‌های تشکیلاتی طی ۶ هفته برگزار می‌شود و در پایان، برگزیدگان به مجموعه‌های فرهنگی و رسانه‌ای استان معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار