رئیس جمهور سابق افغانستان حمله انتحاری در مسجد شیعیان قندهار را محکوم کرد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حامد کرزی، رئیس جمهور پیشین افغانستان حمله انتحاری در مسجد جامع فاطمیه قندهار را محکوم کرد.

رئیس جمهور پیشین افغانستان این اقدام را سیاست آشکار خارجی ها در برابر صلح، ثبات و وحدت افغانستان دانسته که می خواهند از راه ناامنی در افغانستان به اهداف شان برسند.

حامد کرزی از همه شهروندان افغانستان خواست که مثل همیشه در مقابل این توطئه های تروریستی ایستادگی کنند.

ظهر امروز انفجاری در مسجد «فاطمیه» امام‌بارگاه، در ناحیه اول شهر قندهار در جریان نماز جمعه به وقوع پیوست.

تازه‌ترین آمار تلفات انفجار امروز قندهار، ۶۲ شهید و ۶۸ مجروح اعلام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۰:۵۳ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
ای جاهلین تروریستی داعش و طالبان و القائده بدانید و آگاه باشید که حمله انتحاری نوعی خودکشی عقیدتی به قصد دیگرکشی و صدمه زدن به غیر است. در این نوع از خودکشی فرد دست به طراحی و اجرای یک برنامه تخریبی می‌زند که طی آن خود را وسیله آسیب زدن به دشمنان عقدتی سیاسیشان قرار می‌دهند و خود ملعونش و دیگر افراد بیگناه بی دفاع مظلومان را از بین می‌برد و از نظر دین اسلام ناب محمدی ص و کتاب مقدس قرآن کریم کلام الله مجید این عمل مجرمانه و غیر انسانی و ضد حقوق بشریست و نا عادلانه و منفور است و از گناه کبیره محسوب می شود حملهٔ انتحاری با دیگر انواع خودکشی بسیار متفاوت است. علی‌رغم خودکشی که عمدتاً به علت ناامیدی و اختلال‌های روانی و دیگر عوامل انجام می‌شود، عامل حمله انتحاری روانپریش است و گاها از مواد مخدر روانگردان استفاده می کنند و دارای هدفیست که در نهایت منجر به مرگ خود ملعون منفورش و دیگران می شود و موجب کشتار جمعی انسانهای بیگناهان از کودکان تا جوانان و میانسالان و سالمندان می شود و آخر عاقبت اونهایی که عملیاتهای انتحاری انجام داده و می دهند در جهان آخرت جهنم اسفل سافلین است نه بهشت خداوند جل جلاله چرا که خودکشی گناه کبیره محسوب می شود و کشتار بی گناهان بی دفاع مظلومان بر جرمهای فرد انتحاری کننده و آمرین این خودکشی و دیگر کشی می افزاید این متن را نوشتیم که هم طالبان بداند و هم داعش بداند که با عملیاتهای انتحاری جایگاهشان در جهنم اسفل سافلین خداوند جل جلاله است نه بهشت خداوند جل جلاله و خلاص . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
کار داعش بوده
آخرین اخبار