وزیر بهداشت گفت: توجه ویژه به حوزه بهداشت از رویکردهای مهم وزارت بهداشت محسوب می‌شود و با گسترش خدمات بهداشتی می‌توان بسیاری از مشکلات مرتبط با سلامت را رفع کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه نشست با هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر بخشی از خانه‌های بهداشت زیر پوشش این دانشگاه استیجاری است و این امر علاوه بر تحمیل هزینه، انجام برنامه‌ریزی‌های هدفمند را نیز دچار مشکل می‌کند بر این اساس قرار است طرحی ارائه شود تا بتوان خانه‌های بهداشت را به صورت تملکی خریداری کرد تا مشکلات این حوزه برطرف شود.

او افزود: رسیدگی به بدهی‌های حوزه دارو به شرکت‌های دارویی و همچنین کمبود خوابگاه‌های دانشجویی از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: پرداخت معوقه‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دیگر موارد مورد بحث در این نشست بود که در این زمینه در حال دریافت مجوز‌های لازم هستیم و در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

عین اللهی با اشاره به بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان ولایت بیان کرد: این طرح در راستای ارتقای خدمات رسانی به بیماران تا دو هفته آینده به مرحله افتتاح برسد.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.