رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر گفت: مرد ۵۷ ساله که برای کوهنوردی به ارتفاعات کاشمر رفته بود به علت کاهش سطح هوشیاری قبل از رسیدن نیرو‌های امدادی جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد رضاپور رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر گفت: صبح امروز جمعه با اعلام گزارش کاهش سطح هوشیاری مرد ۵۷ ساله در ارتفاعات شمالی کاشمر به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی (۱۱۲) بلافاصله یک تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان به صورت زمینی به محل اعزام شد.

او افزود: بنا به گزارشات همراهان مصدوم و اظهارات ایشان مبنی بر وخامت حال فرد حادثه دیده و همچنین صعب العبور بودن و مسافت زیاد برای دسترسی و انتقال مصدوم، بلافاصله درخواست امداد هوایی از جمعیت هلال احمر استان شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کاشمر ادامه داد: پس از حضور تیم امداد هوایی در منطقه و همچنین رسیدن تیم امداد و نجات کوهستان و اورژانس بر بالین مصدوم که پیش از رسیدن نیرو‌های عملیاتی فوت شده بود، متاسفانه تلاش‌های نجاتگران برای احیای ایشان موثر واقع نشد و در نهایت پیکر بی جان این مرد ۵۷ ساله توسط بالگرد به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شد.

انتهای پیام//م. د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.