رابرت مالی: برای بحث درباره برجام به خاورمیانه سفر خواهم کرد

نماینده آمریکا در امور ایران از سفر به کشور‌های عربی ازجمله امارات، قطر و عربستان برای بحث درباره برنامه هسته‌ای ایران خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «رابرت مالی» نماینده آمریکا در امور ایران، امروز (جمعه) در توییتی از سفر به کشور‌های عربی برای بحث درباره موضوعات منطقه‌ای و همچنین برنامه هسته‌ای ایران خبر داد.

رابرت مالی در حساب کاربری توییتر خود نوشت «من منتظر سفرم به امارات، قطر و عربستان از از ۱۵ تا ۲۱ اکتبر (۲۳ تا ۲۹ مهر) برای بحث و بررسی موضوعات منطقه‌ای و تلاش‌مان برای مذاکره درباره بازگشت دوجانبه به برجام، هستم.»

وزارت خارجه عربستان نیز امروز اعلام کرد که فیصل بن فرحان آل سعود با رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دیدار و درباره تقویت‌های تلاش‌های مشترک برای مقابله با نقض معاهدات بین المللی در توافق هسته‌ای ایران گفت‌وگو و تبادل نظر کرده است.

برخی مقامات آمریکایی ازجمله آنتونی بلینکن، وزیر خارجه و رابرت مالی، مسئول میز ایران در وزارت خارجه آمریکا در سفری چند روزه به برخی کشور‌های عربی ازجمله قطر، امارات و عربستان در تلاشند نگرانی‌های ادعایی واشنگتن درباره برنامه‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران را با شرکای منطقه‌ای خود به اشتراک بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار