صباغ زاده گفت: جذب اساتید خوب کافی نیست با ایجاد جریان اساتید باعث می‌شود که رکود علمی جلوگیری شود، ۱۰۰ چهره ماندگار در علوم و تحقیقات حضور دارند.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید صباغ زاده قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات صبح امروز در جلسه شورای دانشگاه در واحد علوم و تحقیقات اظهار کرد: دیگر دانشگاه سنتی نمی‌تواند پاسخگو باشد، به همین دلیل توسعه کمی و کیفی در دانشگاه آزاد مورد تاکید است و هم‌اکنون واحد علوم و تحقیقات ۵۸۸ عضو هیئت علمی، ۱۶۰ دانشیار داریم بیش از هزار استاد با این واحد همکاری می‌کنند.

صباغ‌زاده در ادامه افزود: واحد علوم و تحقیقات بنیان گذار رشته‌های مدیریت شهری، مهندسی هسته ای، مطالعات حقوق زن در اسلام و ... بوده است. در این مسیر دانشکده‌های موضوعی متعددی نظیر دانشکده آب، نفت، راه‌اندازی شده است. سامانه الکترونیکی مجلات ایجاد شده، ۴۹ نشریه داریم و واحد علوم و تحقیقات در استناد مقالات رتبه یکم را دارد.

او با اشاره به اینکه پروژه آب آشامیدنی در واحد در حال انجام، بیان کرد: بیش از ۷۰ دوره کوتاه مدت برگزار شده و طرح‌های برون دانشگاهی سرعت گرفته است. قرارداد‌های متعددی با سازمان‌ها منعقد شده و ۱۹ قرارداد در امسال امضا شده است. طرح تجاری سازی امحای زباله‌هایی بیمارستانی در حال انجام است. 

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات بیان کرد: جذب اساتید خوب کافی نیست با ایجاد جریان اساتید باعث می‌شود که رکود علمی جلوگیری شود، ۱۰۰ چهره ماندگار در علوم و تحقیقات حضور دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دکتر امینی
۱۴:۱۹ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
همینطور جذب مدیران خوب کافی نیست البته یکصد مدیر ماندگار هم در دانشگاه آزاد داریم.