پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم الهلال عربستان توضیحاتی را بیان کرد.

ضیا عربشاهی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره تاخیر در سفر سرخپوشان به عربستان اظهار کرد: هنوز یک ماه از بازی با استقلال تاجیکستان نگذشته بود که باشگاه پرسپولیس درخواست روادید از عربستانی ها کرد، اما آن‌ها روادید را صادر نکردند.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال در این زمینه ضعیف عمل کرد. فدراسیون فوتبال می‌توانست بهتر عمل کند. اگر چه در فوتبال در رده اول آسیا هستیم، اما در مدیریت در رتبه ششم هستیم. این موضوع بی عرضگی فدراسیون فوتبال را نشان می‌دهد. عربستانی ها با این کار قصد داشتند شرایط روحی پرسپولیس را بهم بریزند و سرخپوشان را به حاشیه ببرند. البته غیرت ایرانی با هزینه‌های گزاف و بازیکنان خارجی الهلال قابل قیاس نیست. ما می‌توانیم الهلال را در خانه اش شکست دهیم.

عربشاهی گفت: عربستانی ها قصد داشتند روحیه پرسپولیسی‌ها را تضعیف کنند، اما اتحاد و همدلی سرخپوشان برای پیروزی برابر الهلال بیشتر شده است. اگر سرخپوشان بتوانند حریف خود را شکست دهند در آن صورت به راحتی تا فینال پیش می‌روند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازی الهلال با استقلال نشان داد که این تیم عربستانی نقاط ضعف زیادی دارد که اگر پرسپولیسی‌ها بتوانند از این فرصت استفاده کنند در آن صورت راحت می‌توانیم آن‌ها را در زمین خودشان شکست دهیم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
اگر بجای نتیجه نگران ارایه بازی خودباشید حل است
آخرین اخبار