اداره کل حفاظت محیط زیست فارس با مشارکت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس مهرواره ادبی با طبیعت مهربان را به مناسبت هفته کودک فراخوان داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زهرا شفیعی رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط زیست استان گفت: مهرواره ادبی با طبیعت مهربان در دو رده سنی ۷ تا ۱۱ سال  و ۱۲ تا ۱۸ سال  به ترتیب در ​ قالب‌های متن ادبی و خاطره ، شعر و داستان برای تمام اعضای کانون و دانش آموزان برگزار می‌شود.

او بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار دهم دی ماه است و آثار باید به طور مجزا، در قالب فایل ورد (word) و با اندازه قلم ١۴ و نوع قلم (B Nazanin) به همراه فرم مشخصات از طریق پست الکترونیک به آدرس afarinesheadabi@yahoo.com ارسال شود که در بخش داستان کوتاه اثر باید حداقل ۷۰۰ کلمه باشد.

​شفیعی تصریح کرد: در این فراخوان این آثار باید از سوی خود اعضای کانون و دانش آموزان خلق شده باشد که ارسال تنها یک اثر در هر بخش پذیرفته می‌شود.

رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی ادامه داد: با توجه به امکان چاپ آثار برگزیده از سوی دبیرخانه مهرواره ادبی با طبیعت مهربان، دست نوشته‌ها نباید پیش از این در هیچ کتاب، مجله و رسانه‌ای منتشر شده باشند.

​او افزود: شرکت کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر و محور‌های محتوایی می‌توانند با شماره تماس ۰۷۱۳۸۳۰۲۴۸۰، داخلی‌های ۲۱۵ و ۲۲۷ و ۳۰۰ تماس گرفته یا به آدرس وب سایت http://Fars.kpf.ir مراجعه کنند.

شفیعی  اضافه کرد: زمان اختتامیه و اعلام نتایج​ نیز ۲۹ دی ماه، همزمان با روز ملی هوای پاک انتخاب شده است.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.