شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رده بندی فیفا در رده ۲۲ جهان و اول آسیا باقی ماند.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد ریاض به مصاف هم خواهند رفت.

سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان صبح امروز مریم کاظمی پور را به عنوان سرپرست معاونت ورزش بانوان این وزارتخانه معرفی کرد.

لیگ برتر بسکتبال امروز با انجام ۲ بازی در تالار بسکتبال آزادی آغاز خواهد شد. تیم‌های شهرداری گرگان با نظم آوران سیرجان و نفت آبادان با نیروی زمینی ارتش در روز اول با هم رقابت خواهند کرد.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان جهت حضور در مسابقات کاپ آسیا از فردا ۲۵ مهر ماه تا شنبه اول آبان ماه به میزبانی تالار بسکتبال آزادی برگزار خواهد شد.

لیگ دسته یک فوتبال کشور از امروز با انجام ۴ دیدار آغاز می‌شود. در اولین هفته این رقابت‌ها مس کرمان با بادران تهران، سایپا با استقلال خوزستان، مس شهر بابک با پارس جنوبی جم و ملوان بندر انزلی با آرمان گهر دیدار خواهند کرد.

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز با برگزاری ۷ دیدار آغاز خواهد شد. در مهم‌ترین دیدار‌ها واتفورد با لیورپول، لسترسیتی با منچستر یونایتد، منچسترسیتی با برنلی و برنتفورد با چلسی دیدار خواهند کرد.

سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در مراسم روز ملی پارالمپیک از آغاز استخدام ورزشکاران پارالمپیکی خبر داد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار