مبارک با اشاره به قرار گرفتن در فصل پاییز و وجود بیماری های ویروسی از شهروندان خواست با واکسیناسیون از افزایش ابتلا به کرونا جلوگیری کنند.

سارا مبارک، معاون آموزش و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: روند ابتلا به کرونا در یک ماه قبل منطقه جنوب غرب خوزستان به آرامی سپری شد اما از سه روز قبل با افزایش تعداد بستری ها به ویژه در فصل پاییز و خطر ابتلا به بیماری های ویروسی این فصل اهمیت واکیسناسیون بیشتر شده است.

او بهترین راه درمان بیماری های ویروسی مانند کرونا را پیشگیری از ابتلا به آن عنوان کرد و از شهروندان خواست تا مانند گذشته شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرده و نسبت به واکسینه کردن خود در برابر این بیماری اقدام کنند.

مبارک ادامه داد: وضعیت ابتلا به بیماری کرونا در منطقه شکننده است و شهروندان درصورت بی توجهی به نکات بهداشتی در روابط اجتماعی ممکن است سبب افزایش تعداد بیماران کرونایی در بین اطرافیان خود شوند.

معاون آموزش و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: تا واکسیناسیون ۷۵ درصد جمعیت کشور در برابر کرونا ، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و شرکت نکردن در تجمع و گردهمایی ها ضروری است.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.