فدراسیون ورزش‌های همگانی بر توسعه و گسترش ورزش همگانی در استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، افشین ملایی رئیس و محمدرضا فروحی دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی به دعوت کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجلس شورای اسلامی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری، بر توسعه و گسترش ورزش همگانی در این استان تاکید کردند.

اعضای کمیسیون فرهنگی و کمیته تربیت بدنی مجلس از اقدامات فدراسیون ورزش‌های همگانی در دوران کرونا قدردانی کردند.

احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان و عضو کمیسیون فرهنگی و رییس کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی به همراه دیگر اعضای این کمیسیون، شرایط ورزش همگانی در استان چهارمحال و بختیاری را مورد بررسی قرار دادند.

او با اشاره به اقداماتی که در طول حدود دو سال اخیر در فدراسیون ورزش‌های همگانی صورت گرفته است، گفت: در دوران کرونا طرح‌ها و برنامه‌های ملی  از سوی فدراسیون وزرش های همگانی به اجرا درآمد که مورد استقبال مردم قرار گرفت و توانست از کم تحرکی بیشتر در بین مردم جلوگیری کند.


بیشتر بخوانید


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تیم فدراسیون ورزش‌های همگانی در این مدت اقدامات قابل تقدیری را در شهر‌ها و استان‌های مختلف اجرا کرده است که البته باید با تداوم، کم‌تحرکی در بین مردم کاهش یابد..

راستینه خاطرنشان کرد: هم اینک مجلس شورای اسلامی و کمیته تربیت بدنی آمادگی دارد برای توسعه ورزش همگانی در همه استان‌ها همکاری نزدیکی با فدراسیون ورزش‌های همگانی داشته باشد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار