هلاکت دو فرمانده تروریست‌های تحریر الشام در عملیات مشترک سوریه و روسیه

منابع سوری اعلام کردند ارتش سوریه با همراهی نیروی هوایی روسیه مواضع تروریست‌های تحریر الشام را در حومه ادلب هدف قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، منابع محلی سوریه اعلام کردند ارتش این کشور با همراهی و پشتیبانی نیروی هوایی روسیه و جنگنده‌های آن مواضع تروریست‌های هیئت تحریر الشام را در «سرمدا» حومه ادلب واقع در شمال سوریه هدف قرار دادند.

هدف قرار دادن مواقع حساس و حیاتی این تروریست‌های تکفیری در سرمدا از آن جهت مورد توجه قرار گرفت که طی هفت سال گذشته چنین اتفاقی رخ نداده و در نوع خود کم‌نظیر بود.

خبرنگاران مستقر در دمشق اعلام کردند در پی این عملیات دو تن از فرماندهان مهم گروه تروریستی تحریر الشام در سرمدا بعد از بمباران مواضعشان به هلاکت رسیدند.

اوایل ماه جاری نیز ارتش سوریه توانسته بود با استفاده از پهپاد‌های خود به یکی از مقر‌های گروه تروریستی «تحریر الشام» (النصره سابق) را در منطقه «الرویحه» واقع در جنوب ادلب حمله کند که در طی آن هفت تن از عناصر تروریستی این گروه به هلاکت رسیدند.

طی روز‌های گذشته ارتش سوریه حملات به مواضع تروریست‌های تحریر الشام (تحت حمایت ترکیه) را هدف حملات خود قرار داده‌اند که در پی آن تلفات سنگینی به تروریست‌ها وارد شده است.

تاکنون بیش از ۷۰ درصد خاک سوریه به دامن ارتش این کشور بازگشته است و عمدتا شمال غرب استان ادلب، شمال استان حلب و شمال شرق استان الحسکه در کنترل دولت سوریه نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار