فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۱ زرهی کرمانشاه گفت : ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش مردمی با محوریت توحید، نبوت، معاد، امامت، ولایت و با بصیرت است که به معنی واقعی کلمه جنود باذن الله و حصون الرعیه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیرسرتیپ دوم حسین سبزی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۱ زرهی کرمانشاه گفت : در ارتش برای اینکه یک سازمان در تراز انقلاب اسلامی ایران باشد به فرمان حضرت امام (ره)، معمار انقلاب، سازمان مقدس عقیدتی، سیاسی تشکیل شد.

او گفت : عقیدتی، سیاسی در سه سطح بینش، منش و کنش باعث اعتلای سازمان و پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران شده و هزاران مصداق می‌توان در این رابطه از شهدای عزیز ارتش و پرسنل شریفش بیان کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۱ زرهی کرمانشاه افزود: امروز ارتش و نیرو‌های مسلح ما با تمامی ارتش‌های دیگر متفاوت و متمایز است، چون ما حتی با دشمنانمان نیز اخلاق مداریم همان چیزی که پیامبر مکرم اسلام (ص) برای آن مبعوث شد.

امیرسرتیپ دوم سبزی افزود: ارتش ما توحید مدار است و مبنای تعالیم ارتش مبانی تعالیم اسلام ناب محمدی است.

او گفت: اهداف نهاد مقدس عقیدتی، سیاسی رشد فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و احیا اسلام ناب است و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه صحنه‌های انقلاب حضور فعال داشته و به وظایف خود بخوبی عمل کرده‌اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.