رییس هیات جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: مسابقات چهارجانبه والیبال نشسته جانبازان و معلولان استان با قهرمانی تیم والیبال شهرداری دامغان به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نعمت الله نعمتی رییس هیات جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: مسابقات لیگ چهارجانبه والیبال نشسته جانبازان و معلولان استان سمنان با برگزاری چهار دیدار و شناخت تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

او اظهار داشت: تیم شهرداری دامغان و هیات سمنان پس از شکست حریفان خود به فینال مسابقات راه یافتند و تیم دامغان با نتیجه سه بر یک توانست به برتری دست پیدا کند و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

نعمتی ادامه داد: این رقابت‌ها با حضور۴ تیم شهرداری دامغان، هیات سمنان، هیات شاهرود و هیات فارس، امروز در سالن جانبازان و معلولان استادیوم حمزه سیدالشهدا دامغان برگزار شد.

او  افزود: در رده بندی این دوره از مسابقات تیم شاهرود با نتیجه سه بر یک فارس را شکست داد و با احتساب این مسابقه، شهرداری دامغان عنوان نخست و پس از آن تیم هیات سمنان، هیات شاهرود و هیات فارس به ترتیب مقام دوم تا چهارم را از آن خود کردند.

رییس هیات جانبازان و معلولان دامغان گفت: در این دوره از مسابقات که به مناسبت هفته پارالمپیک برگزار شد، ۸۰ ورزشکار و مربی شرکت داشتند.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.