اسماعیلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

منتظر اعلام سازمان امور استخدامی برای جذب ۲۵ هزار معلم هستیم

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: ۲۵ هزار معلم تا سال ۹۱ باید تعیین تکلیف شوند که منتظر اعلام سازمان امور اداری و استخدامی کشور هستیم.

مهدی اسماعیلی رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به طی مراحل نهایی بررسی طرح تأمین نیروی انسانی گفت: پس از تصویب آن در کمیسیون آموزش و تحقیقات و صحن علنی و همچنین تأیید آن، جمع قابل توجهی از معلمان ساماندهی می‌شوند.

وی ادامه داد: ۲۵ هزار نفر تا سال ۹۱ باید تعیین تکلیف شوند که درباره آنها قانون وجود دارد. منتظر اعلام سازمان امور اداری و استخدامی کشور برای ارائه ردیف استخدامی هستیم. مجوز لازم صادر شده و آموزش و پرورش هم در انتظار فرصت مناسبی برای جذب این تعداد معلم است که در نتیجه، انواع و اقسام معلمان تا آن سال تعیین تکلیف خواهند شد.

اسماعیلی با بیان اینکه بر اساس قانون معلمان بسیاری پس از تاریخ ۲۶ مهر ماه ۱۳۹۱ تعیین تکلیف نشده ‌اند و باید مشمول قانون جدید شوند، گفت: عده محدودی از معلمان که بیش از ۲۰۰ نفر هستند، از تاریخ مذکور تا پایان سال ۹۱ تعیین تکلیف نشدند که قانون اجازه جذب آنها را نداد و علی‌رغم بررسی و تلاش‌های انجام شده، این تعداد هم باید با قانون جدید و همراه با معلمان پس از سال ۹۱ جذب وزارت آموزش و پرورش شوند. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
آقای اسماعیلی . نیروهای بعد 91 فقط منتظر طرح آقای محمود زاده است طرحی که ضد تبعیض و بی عدالتی است . طرح شما و کمسیون آموزش پیشکش خودتان . چطور از نیروهای قبل 91 و تبدیل وضعیت آنها حمایت می کنید . اما وقتی نوبت به نیروهای بعد 91 می رسد ...........
طرح شما و آقای متفکر آزاد همان ماده 28 و ریزش نیروهای بعد 91 که سالها بدون حقوق و بیمه در مناطق محروم روستایی تدریس کردند می باشد ما به طرح شما نیازی نداریم و از شما و کمسیون محترم آموزش خواهش می کنیم اگر دلتان برای این جوانان می سوزد از طرح مهندس محمود زاده حمایت کنید والسلام .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
باسلام اسفند ماه پارسال آموزش وپرورش کارنامه سبزهای برترسال ۱۳۹۸ دعوت به مصاحبه مجدد کردند این افراد با امید وهزینه زیاد از شهرستان های دور افتاده کشور درشرایط کرونا راهی پایتخت شدند تا الان نه تنها استخدام نشدند هیچ کس حاضربه پاسخگویی نیست که از این تعداد سهم اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های اطراف تهران ۶۶نفر بود که الان هیچ کدام را استخدام نکردند ومجلس محترم چرابه وعده خود مبنی بر استخدام ۱۵۰۰۰کارنامه سبزعمل نکردند مگه نگفته بود مجوز استخدام کارنامه سبزها صادر شد چی شد؟باتشکر ازباشگاه خبرنگاران جوان
آخرین اخبار