برگزاری یادواره شكوه ایثار در زنجان

دبیر کمیته بانوان کنگره ۳۵۳۵ شهید زنجان از برگزاری یادواره شهدای زن در استان زنجان با حضور معاون زن و خانواده ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رمضانی، دبیر کمیته بانوان کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان گفت: برگزاری یادواره شهدای زن و بانوان ایثارگر برنامه نهایی کمیته بانوان در راستای کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان است که با عنوان "شکوه ایثار" با تجلیل از خواهران، مادران و همسران فداکار شهدا و زنان ایثارگر برگزار می‌شود.

او بااشاره به ضرورت ادای احترام به مقام شامخ شهداء، افزود: کمیته بانوان تمام سعی و تلاش خود را در راستای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان کرده تا بتواند به شهداء، جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های آن ها ادای دین کرده باشد.

رمضانی در ادامه بااشاره به زمان و مکان برگزاری یادواره شکوه ایثار، گفت: این یادواره فردا یکشنبه ۲۵ مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در مصلای خاتم‌النبیاء برگزار خواهد شد و معرفی الگو‌های زنان برتر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف آن است.

او با بیان اینکه در این یادواره مینو اصلانی، معاون زن و خانواده ستاد کل نیرو‌های مسلح سخنرانی خواهند کرد، افزود: تجلیل از برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی، تجلیل از برگزیدگان جشنواره شعر با محوریت من برایت می‌سرایم و تجلیل از خانواده‌های شهدای زن و بانوان ایثارگر از دیگر برنامه‌های این یادواره است.

رمضانی با اشاره به عملکرد ۲ ساله کمیته بانوان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، ادامه داد: این کمیته برنامه‌های خود را با محوریت فعالیت‌های هنری بنا کرد تا بتواند عموم مردم را به کنگره دعوت و آن‌ها را با زندگی شهدا آشنا کند که نتیجه خوبی در پی داشته و هنرمندان از آن استقبال کردند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.