فرماندار زرآباد گفت: احداث ناحیه صنعتی علاوه بر کمک به پیشرفت شهرستان زرآباد، به افزایش تولید و ایجاد بیش از یک هزار شغل کمک می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، نعمت‌الله نجاری  فرماندار زرآباد  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد ناحیه صنعتی در این شهرستان در ایجاد اشتغال پایدار و پیشرفت شهرستان کمک شایانی می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان زرآباد یکی از قطب‌های کشاورزی مهم است لذا استقرار صنایع پایین‌دستی پتروشیمی مرتبط با بخش‌کشاورزی ازجمله کارخانه‌های کود پتاس، کود نیترات آمونیوم، کود سولفات آمونیوم، کود فسفات و نیترات سدیم در این شهرستان لازم است.

فرماندار زرآباد بیان کرد: ایجاد زنجیره و شبکه کشتی‌سازی در پهنه سواحل زرآباد و تعمیرات کشتی‌های بزرگ با توجه به چشم‌انداز چابهار به‌عنوان مرکز تجاری خاورمیانه و زنجیره کالا‌های صادراتی، دام و شیلات، احداث سردخانه، پایش ماتریس و ارزیابی درخصوص بانوان و خانواده و ایجاد پارک مخصوص بانوان و از همه مهم‌تر احداث گمرک در بندر شهیدرضایی کلات به پیشرفت روز افزون شهرستان زرآباد و استان سیستان و بلوچستان کمکی دو چندان می‌کنند.

نجاری ادامه داد: شرایط برای واردات کالا‌های ته لنجی برای ملوانان شهرستان زرآباد و استان سیستان و بلوچستان فراهم شود.

شهرستان زرآباد در حوزه سواحل مکُران واقع شده و از کانون‌های گردشگری، کشاورزی و شیلاتی منطقه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار