دانشجویان با نیروی تقوا، دیانت و آرمان‌خواهی و آزاداندیشی، با کسب مهارت‌های سیاسی و اجتماعی، قله‌های علم و معرفت را فتح کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید نیکزاد، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در یادداشتی نوشت: نودانشجویان، ورود رسمی شما را به جهان دانشجویی و پیوستن‌تان به جرگه، قشر، طیف و جماعت دانشجویی تبریک می‌گویم. مسیری که اکنون به آن واردشده‌اید، مهم و سرنوشت‌ساز است.

در حال حاضر که در این سنگر جدید و وسیع سلاح علم را با جدیت به دست گرفته‌اید، سلاح آرمان‌خواهی را با دست دیگرتان بردارید، تا مجهز باشید به مجموعه اوصاف، ازجمله علم، عدالت‌خواهی و آزاداندیشی که این‌ها آرمان‌های دانشجویی است.

اکنون که در این نقطه که مبدأ همه تحولات است، یعنی دانشگاه به‌عنوان دانشجو ایستاده‌اید، امید است با نیروی تقوا، دیانت و آرمان‌خواهی و آزاداندیشی به‌دوراز سیاست زدگی و سیاست‌بازی، سراغ مرز‌های علم بروید و چنان افسرانی جوان، سربازانی شجاع و باایمان از مرز‌های دانش عبور کنید و با کسب مهارت‌های سیاسی و اجتماعی به حداقل‌ها اکتفا نکنید و قله‌های علم و معرفت را فتح کنید.

اگر از این دوران مهم زندگی درست بهره‌برداری کنید و با برنامه منظم، همراه علم‌آموزی به تهذیب نفس و خودسازی بپردازید در آینده نه‌چندان دور، مدیران شایسته این سرزمین می‌شوید و پرچم اقتدار، آزادی و آزادگی را بر قله‌های سربلندی به اهتزاز در می‌آورید. دعای صاحب عصر و اولیای خالص الهی بدرقه راه پرفروغ‌تان باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
انتظار میرودمسئولان دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد فقط به دانشجویان زون نکنند بلکه حسب وظیفه شرعی و قانونی خویش به عملکرد مدیران نیز توجه و تذکر داشته باشند
آخرین اخبار