کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طبق پیش‌بینی‌ها با بارش‌های رگباری به‌ویژه در مناطق شمالی خراسان رضوی در روز‌های پایانی هفته، میانگین دمای هوا به صورت محسوسی کاهش خواهد یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوای خراسان رضوی در یکی دو روز آینده افزایش چند درجه‌ای خواهد داشت که پس از آن روندی کاهشی را تجربه خواهد کرد و بیشینه دمای دیروز مشهد ۲۲ درجه سلسیوس بود که برای امروز ۲۳ درجه و برای روز دوشنبه ۲۷ درجه سلسیوس پیش بینی شده است.

او با اشاره به اینکه کمینه دمای هوای مشهد نیز طی این مدت از ۵ به ۱۰ درجه سلسیوس خواهد رسید، افزود: از روز چهارشنبه شاهد روند کاهشی دما در خراسان رضوی خواهیم بود که برای روز جمعه بیشینه دمای مشهد به ۱۴ درجه و کمینه دمای هوای این شهر به ۳ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی روز‌های پایانی هفته وزش باد نیز در خراسان رضوی شدت می‌گیرد و قوچان با کمینه دمای ۲ درجه زیر صفر و داورزن با بیشینه دمای ۳۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد در این مدت در سبزوار، خواف و تایباد با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

 

انتهای پیام//س.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.