نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس به حواشی رخ داده در سفراخیر رئیس جمهور به استان فارس پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز یک شنبه ۲۵ مهر ماه بیان کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان فارس موضوع انتزاع کهنه نخ نمای چند روستا از شهرستان پارسیان، هرمزگان و الحاق آن به استان دیگری مطرح شده در حالی که در دولت‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به دلایل امنیتی ، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی از دستور کار خارج شده بود.

وی در ادامه بیان کرد: این موضوع بار دیگر مطرح و موجب ایجاد موج نگرانی در بین آحاد مردم استان  و بروز حس بی عدالتی و تبعیض شده است. در این چند روز از نمایندگان استان، استاندار، نمایندگان، ولی فقیه این سوال جدی مطرح شده که چگونه موضوعی از دستور کار خارج شده بود بدون بررسی دوباره مطرح شده است. انجام این اقدامات بدون توجه به مسائل منطقه‌ای اصلا اصولی و حساب شده نیست.  

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این نماینده مجلس تصریح کرد: تغییرات و تقسیمات کشور موضوع مهم و اساسی است که دقت خود را می‌طلبد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار