سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ:

قایقرانانی را به قهرمانی آسیا خواهیم برد که جزء مدعیان باشند

سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ کشورمان درباره آخرین وضعیت ملی پوشان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

افشین فرزام سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ کشورمان در گفت وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی تیم ملی روئینگ در آستانه مسابقات قهرمانی ۲۰۲۱ آسیا اظهار داشت: اردوی انتخابی تیم ملی قایقرانی روئینگ بعد از مدت‌ها که به خاطر مسابقات المپیک برگزار نشده بود، از امروز شروع شد. همچنین به خاطر اینکه مسابقات قهرمانی آسیا تا یک ماه دیگر در تایلند آغاز می‌شود ما اردوی تیم ملی را از امروز در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار کردیم. به هر حال ما تا شروع بازی‌های قهرمانی آسیا زمان زیادی نداریم و باید در این مدت کوتاه خودمان را به خوبی آماده کنیم. در دوره گذشته رقابت‌های قهرمانی آسیا که در سال ۲۰۱۹ برگزار شد قایقرانان ما حدود ۹ ماه در اردو بودند، اما الان شرایط کاملا فرق کرده است و کار ما نسبت به دوره قبل سخت‌تر شده است.

سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ افزود: اردوی انتخابی ما تا اواخر این هفته ادامه خواهد داشت و بعد از آن نام یک سری از ورزشکاران خط خواهد خورد و بعد از آن باید ببنیم آیا قایقرانان ما به مرز آمادگی مطلوب می‌رسند یا خیر. به هر حال اینکه ما چه تعداد قایقران را با خودمان به مسابقات قهرمانی آسیا می‌بریم بستگی به شرایط ورزشکارانمان دارد. فکر می‌کنم از بین آقایان ۵ تا ۹ نفر را می‌توانیم با خودمان به این بازی‌ها اعزام کنیم.


بیشتر بخوانید


فرزام درباره پیش بینی خود از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ تایلند نیز گفت: قایقرانان ما در این مدت به صورت انفرادی تمرین کردند. حداقل باید ۲۰ روز از شروع تمرینات بگذرد تا من از شرایط قایقرانان آگاهی پیدا کنم. متاسفانه به خاطر زمان کوتاهی که تا شروع بازی‌های قهرمانی آسیا داریم چندان کار خاصی نمی‌توانیم انجام دهیم و فقط باید روی تکنیک ورزشکاران کار کنیم تا به اوج آمادگی مطلوب برسند. به هر حال قایقرانانی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند که شانس رفتن روی سکو را داشته باشند.

مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا از ۱۵ آذر ماه به میزبانی تایلند در شهر بانکوک شروع می‌شود. ابتدا قرار بود کشور‌ها به محض ورود به تایلند یک هفته در این کشور قرنطینه شوند، اما با تصمیمات دولت تایلند این قرنطینه لغو و تیم‌ها فقط باید تست PCR دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار