بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان مقابل تیم الهلال توضیحاتی را بیان کرد.

فرزاد آشوبی بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره باخت سرخپوشان برابر تیم الهلال عربستان اظهار کرد: بازی خوبی از پرسپولیس برابر تیم الهلال ندیدیم و این عملکرد نامطلوب شکل جالبی نداشت. همچنین اکثر بازیکنان پرسپولیس فرم خوبی نداشتند و این علامت سئوال بزرگ پیش می‌آید که چرا در چنین مواقعی به ندرت اتفاقات ناگوار برای سرخپوشان رخ می‌دهد.

آشوبی گفت: به هر حال بد موقعی این شکست برای تیم پرسپولیس رخ داد و آن‌ها باید این موضوع را فراموش کنند و آماده حضور در لیگ برتر فوتبال شوند.

تعجب برانگیز بود که پریرا آزادانه بازی می‌کرد 

او ادامه داد: به نظرم موسی مارگا یکی از بهترین بازیکنان الهلال بود، زیرا او بسیار پرتلاش و تاثیرگذار بود. علاوه بر این، ماتیوس پریرا هم بازیکن تاثیرگذار الهلال بود و او از فضا‌های کوچک توانست تصمیمات مهمی بگیرد. اگر راهکاری از سوی پرسپولیسی‌ها صورت می‌گرفت تا او از مدار بازی خارج شود در آن صورت تیم عربستانی در خط حمله نمی‌توانست کارایی چندانی داشته باشد و مهاجمان این تیم از جریان بازی خارج می‌شدند. برای من خیلی تعجب برانگیز بود چرا که او آزادانه در جریان بازی حرکت می‌کرد.

ناهماهنگی در بین بازیکنان پرسپولیس محسوس بود 

آشوبی درباره اینکه نداشتن بازی رسمی و اتفاقات رخ داده قبل از سفر پرسپولیس به عربستان در ناکامی سرخپوشان تاثیر داشتند، گفت: این مسائل هم می‌تواند درصدی در ناکامی سرخپوشان تاثیر بسزایی داشته باشد، اما نباید همه این موارد را دخیل بدانیم. به هر حال مسابقات لیگ ما هنوز شروع نشده و بازیکنان هم در شرایط مسابقه قرار نداشتند. ناهماهنگی هم در بازی بازیکنان هم به چشم می‌آمد.

وحید امیری و مهدی ترابی روز خوبی را سپری نکردند 

او افزود: چند بازیکن الهلال هم در هفته گذشته برای تیم ملی فوتبال کشور خود به زمین مسابقه رفته بودند و خیلی خوب هم بازی کردند، اما وحید امیری بازیکن ملی پوش پرسپولیس در بازی با الهلال خیلی خسته بود و فرم مطلوب خود را نداشت. ترابی هم روز خوبی سپری نکرد و باید کادر فنی درباره عملکرد این بازیکنان صحبت کند که چرا چنین اتفاقی رخ داد.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره درگیری لفظی حامد لک و سیامک نعمتی گفت: فشار بالا، استرس و هیجانات در بازی حکمفرما است و چنین درگیری لفظی بین بازیکنان پیش می‌آید، اما موضوع خاصی نبود که نگران کننده باشد.

او درباره تعویض‌های تیم پرسپولیس گفت: تعویض‌های یحیی گل محمدی به صورتی بود که او تلاش می‌کرد تا شرایط تیم را تغییر بدهد و اگر تعداد نفرات روی نیمکت بیشتر بود در آن صورت یحیی نفرات بیشتری را تعویض می‌کرد.

بازی الهلال با استقلال می توانست نقشه راه سرخپوشان باشد 

بازیکن اسبق پرسپولیس بیان کرد: بازی الهلال برابر استقلال یک نقشه راه از شکل بازی این تیم عربستانی به سرخپوشان می‌داد تا بهتر آن‌ها را آنالیز کنند و این موضوع باعث می‌شد که عربستانی‌ها نتوانند نحوه بازی همیشگی خود را ارائه بدهند و مطابق میل خود بازی کنند. خط دفاع و هافبک عربستانی‌ها به رهبری ماتیوس پریرا هوشمندانه بازی کردند و پرسپولیسی‌ها با آنالیز بازی آن‌ها، پریرا را از بازی خارج کنند تا نتوانند حرکت کنند.

او در پایان گفت: در فوتبال پیش می‌آید که تیم‌های بزرگ روزشان نباشند و این اتفاق برای پرسپولیس رخ داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
میخوان فراموش کنند ولی مگه میشه سوزش مزمن ۵۹ ساله حتی با پماد کره ای و ژاپنی هم فراموش نمیشه.
آخرین اخبار