مراکز اقامتی بوشهر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به گردشگران خدمات ارائه می‌کنند

معاون اداره کل میراث فرهنگی بوشهر گفت: مراکز اقامتی این شهر، در شرایط کرونایی با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی به گردشگران خدمات ارائه می‌ کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه سالاری معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر بیان کرد: همه هتل‌ها و اقامتگاه‌های شهر بوشهر که از این اداره‌کل مجوز دارند، در مرحله اول نظارت، ارزیابی شدند.

او ادامه داد: ۴۵ مرکز اقامتی در شهر بوشهر وجود دارد که در شرایط کرونایی با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی به گردشگران و مسافران خدمات ارائه می‌دادند و اکنون برای رسیدن به استاندارد لازم و درجه بندی متناسب با فعالیت ارزیابی شدند.

 معاون داره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: گشت‌های ویژه به طور شبانه‌روزی برای جلوگیری از فعالیت مراکز غیر مجاز تشکیل شده است و برابر مقررات با متخلفین برخورد می‌شود.

سالاری عنوان کرد: نظارت و استانداردسازی تاسیسات گردشگری با هدف حمایت از فعالان مراکز اقامتی و پذیرایی برای رسیدن به درجه بندی مناسب، و همچنین ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در حال انجام است که طبق ارزیابی اولیه، با استقبال بیشتر مدیران مراکز اقامتی بوشهر روبه رو شده است و امیدواریم با این کار شاهد کیفیت بخشی در حوزه گردشگری و گردشگر پذیری باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.