تامین آب شرب پایدار کلات نیازمند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار

مدیر امور آب و فاضلاب کلات در خراسان رضوی گفت: طبق مصوبه سفر استاندار در زمینه تامین آب شرب پایدار کلات برای این پروژه به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  رضا رمضان‌پور مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کلات گفت : در حال حاضر مطالعات طرح جامع تامین آب شرب کلات و چند روستای منطقه در حال انجام است و در پی ابلاغ مصوبه سفر استاندار برای تامین آب شرب کلات، حفر یک حلقه چاه آهکی در دست مطالعه قرار گرفت که بخشی از آن انجام شده است که مبلغ مورد نیاز این طرح باید از محل منابع مالی صندوق توسعه ملی تامین شود.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به رسالت شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در توزیع آب مشترکان افزود: این شرکت با توجه به پیش بینی احتمال بروز مشکل تامین آب در کلات از آغاز سال ۹۸ مطالعات مربوط به تامین پایدار آب قابل شرب این شهرستان را در دستور کار قرار داده است.

مدیر امور آب و فاضلاب کلات در خراسان رضوی ادامه داد: با هدف تامین آب شرب در کوتاه مدت، اقداماتی نظیر کف شکنی، لایروبی و جابه‌جایی تعدادی از منابع آب کلات در دستور کار قرار دارد و آبرسانی سیار نیز همچون گذشته به روستاهای این شهرستان در حال انجام است.

ابوالفتح لشکری معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار کلات نیز گفت: طرح تامین آب شرب شهری و روستایی کلات و حفر چاه فقط ۲۰ درصد پیشرفت داشته است و  در صورت تداوم کم توجهی به این طرح مهم این شهرستان با مشکلات جدی در تامین آب شرب مواجه خواهد شد.

منبع؛ ایرنا

انتهای پیام//س.ع

برچسب ها: آب شرب ، حفر چاه ، توزیع آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.