اعلام ساعت بازدید از باغ گل‌ها در کرمانشاه

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از مشخص شدن ساعت فعالیت باغ گل‌های کرمانشاه در نیمه دوم امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرامرز رحمتی‌زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه گفت: ساعت بازدید باغ گل‌های شهر کرمانشاه با توجه به شرایط آب و هوایی نیمه دوم سال و همچنین ساعت فعالیت کارگران مجموعه باغ گل‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۵ تا ۱۸ است.

او افزود: باغ گل‌ها در کرمانشاه مساحتی بالغ بر ۶ هزار و ۴۰۰ مترمربع دارد که در امتداد باغ راه کمربندی غربی واقع شده است و برای ایجاد آن از همه روش‌های باغ سازی دنیا با رویکرد باغ ایرانی استفاده شده است.

رحمتی زاده ادامه داد: محوطه داخلی باغ گل‌ها شامل نمایشگاه کاکتوس، برکه، آبراه، باغ‌های ایرانی و انگلیسی، بخش گل‌های فصلی، درختچه‌ها و گونه‌های مختلف گل و گیاه است که فضای آرامش بخشی را برای شهروندان و بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد.
او بیان داشت: باغ گل‌ها علاوه بر جاذبه‌های دیدنی و گردشگری، یک مکان آموزشی و تحقیقاتی نیز هست و یکی از اهداف احداث این باغ ارتقاء و توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و فضای سبز در میان شهروندان و به ویژه کودکان و نوجوانان بوده است.

انتهای پیام/ق

برچسب ها: فضای سبز ، باغ ، گلها ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.