ارشد نظامی آجا در سیستان و بلوچستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی با حضور در ستاد شرکت توزیع نیروی برق این استان با مدیر عامل این شرکت دیدار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان ارشد نظامی آجا در سیستان و بلوچستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی با حضور در ستاد شرکت توزیع نیروی برق این استان با مدیر عامل این شرکت دیدار کرد.

سرتیپ دوم ستاد مهدی احمدی افشار طی این نشست اظهار داشت: پرسنل و مدیر شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان از جمله جهادگرانی هستند که به صورت شبانه روزی در حال خدمت به مردم می باشند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت مراکز نظامی، پرسنل این شرکت به صورت ویژه نسبت به پایداری شبکه های برق این مراکز اقدام کرده اند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این نشست گفت: امنیتی که امروز در کشور وجود دارد مدیون رشادت های نیروهایی چون ارتش جمهوری اسلامی ایران در صیانت از کشور است.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان طی این دیدار بر لزوم همکاری بیش از پیش شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با لشکر ۸۸ زرهی ارتش سیستان و بلوچستان در جهت احداث شبکه های توزیع برق منازل مسکونی در حال ساخت این سازمان تأکید شد، که مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان به مساعدت و همکاری لازم با این حوزه تاکید کرد.

در پایان این دیدار نیز سرتیپ دوم ستاد مهدی احمدی افشار با اهدای لوح سپاس از زحمات مدیر و پرسنل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.