نخستین صفحه روزنامه‌های بوشهر را در ۲۶ مهر ۱۴۰۰ اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، صفحه نخست روزنامه‌های بوشهر را در دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ا اینجا بخوانید.

تیترهایی که در صفحه نخست روزنامه بامداد جنوب آمده است: خودروی خارجی به صورت محدود وارد می‌شود، یک میلیون دامدار ترک شغل کردند!، حضور در وین و صبر طولانی در تهران؛ ایران مذاکرات نتیجه‌بخش می‌خواهد، نامه روستاییان دشتستانی به آموزش و پرورش، آریاساسول در صدر معتبرترین شرکت‌های ایران قرار گرفت، پاییز کم‌بارش و گرم در پیش روی کشور؛ وضعیت منابع آبی کشور بحرانی است، مجتمع فرهنگی عسلویه در «پایتخت انرژی ایران» بی‌کس است و شکست سرخابی‌ها مقابل الهلال، شکست فوتبال ایران بود.

در صفحه نخست روزنامه پیام عسلویه نیز این تیترها نوشته شده است: لزوم ساماندهی «ته‌لنجی»، از کیف پول تا وارن بافت‌های تلگرامی، پرونده‌های معطل مانده در بانک‌های استان بوشهر تعیین تکلیف شود، صنایع مستقر در استان بوشهر در توسعه استان مشارکت کنند، تزریق واکسن کرونا در استان بوشهراز یک میلیون دوز گذشت، مجوز بازی به جمی‌ها ندادند! پارس بازنده احتمالی بازی که برگزار نشد، کمبود معلم در بخش بوشکان دشتستان، تعاونی لنج‌داران تعیین‌کننده نرخ کرایه نیست و صنعت خانه خالی داری!

روزنامه‌های بوشهر در ۲۶ مهر ۱۴۰۰

روزنامه‌های بوشهر در ۲۶ مهر ۱۴۰۰

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.