رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سقز گفت: به مناسبت هفته ملی کودک و در راستای آموزش و ترویج فرهنگ سازی محیط زیست در میان کودکان و نوجوانان، برنامه‌های آموزشی در مدرسه روستای گلتپه شهرستان سقز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، بهزاد شریفی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سقز گفت: با بهره گیری از طرح یک ساعت با محیط بان، به منظور آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با ارزش و اهمیت مسائل زیست محیطی و بالا رفتن آگاهی‌های قشر کودک و نوجوان در این زمینه، محیط بانان یگان حفاظت منطقه حفاظت شده عبدالرزاق سقز، برنامه آموزشی کودکان را با هماهنگی اداره آموزش و پرورش زیویه و کانون فکری کودکان و نوجوانان شهر صاحب در مدرسه روستای گلتپه از مدارس روستا‌های واقع در منطقه حفاظت شده عبدالرزاق برگزار کردند.

او افزود: هدف از اجرای برنامه‌های آموزش در هفته ملی کودک را برجسته سازی اهمیت دوران کودکی و نیاز‌ها و خواسته‌های کودکان امروز و ارتقای آگاهی جامعه نسبت به حقوق کودکان عنوان کرد.

ییس اداره حفاظت محیط زیست سقز گفت: به منظور آشنایی آینده سازان این مرز و بوم، با محیط زیست و جلوه‌های زیبای طبیعی و حق حیات برابر برای انسان‌ها و سایر جانداران، مطالبی در خصوص مفاهیم و مسائل محیط زیست و بحران‌های زیست محیطی برای دانش آموزان ارائه شد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: محیط زیست ، کودکان ، سقز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.