سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به استان کرمان امروز وارد فرودگاه شهرستان بم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به استان کرمان وارد  فرودگاه شهرستان بم شد.

سردار سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آغاز ورود  به استان کرمان در فرودگاه شهرستان بم با اشاره به اینکه ما ارادت خاصی به مردم استان کرمان و همه شهرستان‌های استان از جمله شهرستان بم داریم و الآن هم که در این موقعیت قرار گرفتیم یاد خاطرات تلخ زلزله سال‌های گذشته می‌افتیم، گفت: اینجا هم چند روزی خدمت مردم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حاج احمد کاظمی که در آن زمان فرماندهی نیروی هوایی سپاه را برعهده داشتند، بودیم که آن زمان با استفاده از پرنده‌های بال ثابت و بالگرد در امدادرسانی به زلزله زدگان این شهرستان نقش تعیین کننده‌ای داشتند.

او بیان کرد: هدف اصلی ما از سفر به استان کرمان، ارزیابی وضعیت آمادگی و توان رزم یگان‌های مستقر در این استان است و همچنین پروژه‌های به ثمر نشسته محرومیت زدایی در سپاه ثارالله استان کرمان به خصوص پروژه آبرسانی به روستا‌های محروم این استان و خصوصا شهرستان بم افتتاح می شوند.

سردار سرلشکر سلامی تصریح کرد: امیدواریم با استمرار خدمات رسانی مجموعه خدمات رسان کشور و نهاد‌های حمایتی، دولت، بسیج و سپاه بتوانیم به تدریج سایه‌های این پدیده را از کشورمان دور کنیم و به آینده این وضعیت امیدوار هستیم.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران در سفر به کرمان  پروژه آبرسانی روستای بدر آباد در شرق استان  (شهرستان نرماشیر) را افتتاح می کند.

حضور در گلزار شهدای کرمان و تجدید پیمان با شهدا به ویژه سیدالشهدای مقاومت و حضور درحسینیه ثارالله استان کرمان از دیگر برنامه های سردار سلامی در سفر به کرمان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.