مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت : در شهرستان پاوه ۶ باب کتابخانه عمومی و یک کتابخانه مشارکتی وجود دارد و بیش از چهار هزار نفر از جمعیت این شهرستان عضو این کتابخانه‌ها هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت : پاوه یکی از شهرستان‌های فرهنگی استان در امر کتاب و کتابخوانی است بنابراین برای اجرایی کردن مصوبات انجمن و حمایت اعضای حقیقی و حقوقی از برنامه‌ها بهتر می‌توان عمل کرد.

او گفت : تعداد پنج انجمن کتابخانه در این شهرستان و در مرکز شهرستان و شهر‌های بانه وره، نودشه، نوسود و باینگان فعال است که در این جلسات مصوباتی تصویب خواهد شد که می‌تواند کتابخانه‌ها را در شهرستان و حتی در روستا‌ها متحول کند و ضرورت دارد دبیران انجمن کتابخانه‌ها در برگزاری این جلسات قوی‌تر عمل کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر کتابخانه‌های عمومی به پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی تبدیل شده اند و تاثیر گذاری کتابخانه در جامعه بیشتر است.

حسنی خونسار افزود: یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان کرمانشاه در حال برگزاری است که بهترین برنامه برای ترویج و رشد مطالعه است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.