سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان ازدواج استان همدان گفت:به زودی مجمع خیرین ازدواج در شهرستان ملایر راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر، یوسف خدرویسی, سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع هفته تربیت بدنی و ازدواج در فرمانداری ملایر، اعتماد کردن به جوانان را راهی برای پیشرفت، توسعه و پویایی مطلوب در جامعه دانست.

او با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر به جوان اعتماد بشود، کار‌ها بهتر انجام خواهد شد، گفت: جوان پر از شور و نشاط، خلاقیت، پویایی و استعداد فوق‌العاده‌ای است که اعتماد کردن به آن‌ها و استفاده از جوانانی با ایمان، نخبه و پویا راه را برای پیشرفت، توسعه و پویایی مطلوب در جامعه در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی فراهم خواهد کرد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به ازدواج آسان گفت: مسئله ازدواج تنها مختص اداره ورزش و جوانان نیست بلکه باید با نگاه فرا بخشی به این قضیه نگاه کرد و یاری‌گر این سازمان باشند تا نتایج مطلوب و اثرگذاری را در استان و سطح جامعه شاهد بود.

خدرویسی ضمن قدردانی از زحمات و همکاری خوب و ارزنده فرمانداری ویژه، ریاست و کارکنان اداره ورزش و جوانان و مؤسسان و مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد این شهرستان همکاری خود را برای هر چه بهتر شدن فعالیت‌های سمن‌ها در مقوله ازدواج آسان و دیگر مباحث مربوط به آن‌ها اعلام کرد.

 مسئول تربیت بدنی و امور جوانان فرمانداری ویژه شهرستان ملایر اظهار کرد: مباحث اجتماعی مانند طلاق، ازدواج، بیکاری و اشتغال جزء کار‌های گسترده و پیچیده‌ای است که با برگزاری جلسات متعدد و پیگیری مصوبات آن‌ها می‌توان به اهداف دست یافت.

باقری از مؤسسان و مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد و همچنین سازمان‌های مرتبط با ستاد ساماندهی امور جوانان خواست تا با معرفی خیرین در زمینه ازدواج به اداره ورزش و جوانان گامی در هر چه سریع‌تر تشکیل شدن مجمع خیرین ازدواج در شهرستان برداشته شود، و بیان کرد: در آینده‌ای نزدیک شاهد تشکیل این مجمع و خدمات ارزنده آن به جوانان خواهیم بود.

معرفی خیرین ازدواج، همکاری در تشکیل مجمع خیرین ازدواج، تلاش برای استفاده از جوانان نخبه و پویا در هر چه بهتر شدن فعالیت این سازمان‌ها در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه از مهم‌ترین مواردی بود که به تصویب رسید.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار