کمیته امداد خراسان شمالی از نفرات برتر کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ که با حمایت کمیته امداد خراسان شمالی موفق به ورود به دانشگاه شدند قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد  مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه  سال گذشته ۲۹۰ نفر از دانش آموزان در آستانه کنکور بورسیه تحصیلی شدند و از حمایت‌های کمیته امداد بهره‌مند شدند، گفت: در مجموع ۴۵ نفر از این دانش آموزان در دانشگا‌های دولتی پذیرش شدند.

الهی راد افزود: ۴ نفر از این افراد در رشته پزشکی،۱۵ نفر نیز در رشته معلمی در دانشگاه فرهنگیان و ۱۰ نفر دیگر از این دانش آموزان نیز در رشته‌های پیراپزشکی، مهندسی و رشته‌های علوم انسانی در دانشگاه دولتی پذیرش گرفتند.


بیشتر بخوانید


او بابیان اینکه کمیته امداد برای دانش‌آموزانی که در آستانه کنکور هستند، با برخی از مؤسسات آموزشی از جمله قلم چی قرارداد منعقد کرده است و بر اساس این قرارداد، دانش‌آموزان از دوره‌های آموزشی بهره‌مند می‌شوند، عنوان کرد: امسال نیز ۲۶۵ نفر از دانش آموزان در آستانه کنکور تاکنون بورسیه تحصیلی شده‌اند و این رقم همچنان در حال افزایش است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یادآور شد: هم‌اکنون ۷۲۲ نفر دانشجوی نیازمند تحت حمایت‌های تحصیلی این نهاد قرار دارند.
الهی راد بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۲ هزار دانش‌آموز نیازمند استان تحت پوشش این نهاد هستند، افزود: بیش از ۶ هزار و ۱۷۵ نفر این دانش آموزان پسر و باقی‌مانده دختر هستند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.