در جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان تفرش مقرر شد مدارس کمتر از ۳۰۰ دانش آموز بازگشایی شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حاج علی بیگی فرماندار تفرش در جلسه ستاد مدیریت کرونای این شهرستان گفت: مدارس با کمتر از ۳۰۰ نفر دانش آموز بازگشایی شوند.

حاج علی بیگی افزود: بازرسی مدارس با حساسیت بالا انجام شود و تاکید بیشتر بر حوزه بهداشت باشد و در حوزه درمان یک تیم ویژه سیار برای واکسیناسیون انجام شود.

اوخطاب به مسئولان گفت: بستن جاده‌های ورودی و خروجی را شروع شود و آمبولانس هشدار کرونا را در داخل شهر روشن کنید و در روستا‌ها جلوی مراسم عروسی‌ها گرفته شود.

فرماندار تفرش بیان کرد: بررسی اصناف شروع شود و اصناف موظف به ارائه واکسن و رعایت دستوالعمل‌ها هستند ودستگاه‌های دولتی موظف به خود نظارتی و عدم اجازه به ارباب رجوع‌های بدون واکسن شوند.

او ادامه داد: اتوبوس‌ها موظف به ارائه کارت واکسن و زدن ماسک هستند و کارشناسان نیروی انتظامی با لباس فرم در بازرسی‌ها حضور داشته باشند.

حاج علی بیگی با اشاره به اینکه تالار‌ها با رعایت دستورالعمل‌ها و با یک سوم ظرفیت مجاز به فعالیت هستند تصریح کرد: انجام مراسم‌های پیامبر اعظم با رعایت دستوالعمل و مجوز شبکه بهداشت برگزار شود.

او با بیان اینکه قرارگاه شهید سلیمانی روزانه ۵ نیرو به پایگاه واکسیناسیون مستقر می‌کند اظهار کرد: قرارگاه بسیج شهید سلیمانی به مدت یک هفته فعالیت ویژه داشته باشند.

شهرستان تفرش با بیش از ۲ هزار دانش آموز هم اکنون ۱۳ نفر بستری دارد و دو نفر فوت کرده اند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار